O schimbare din 3 miscari usoare

 

Exerseaza, exerseaza…

Daca intri in panica la gandul de a te dezbraca pe plaja, inseamna ca ai nevoie urgenta de minim 20 de minute de gimnastica aerobica, de trei ori pe saptamana. Completeaza aceste sedinte cu altele trei, de exercitii pentru recapatarea tonusului, si iti garantam o subtiere vizibila a siluetei si fermitatea formelor. Te vor ajuta sa elimini rapid depunerile de grasime.

Bust ferm

Tensiunea in brate este foarte buna pentru un bust ferm si eliminarea celulitei de pe brate.

  1. In genunchi, cu labele picioarelor incrucisate, te sprijini in palmele asezate la un lat de umeri in fata ta.
  2. Cu spatele drept, coboara partea din fata a corpului pana ce coatele sunt indoite la 90 grade si simti tensiune in partea de sus a bratelor.
  3. Revino incet in pozitia initiala. Repeta de zece ori, fa o pauza si reia un nou set de zece miscari. Mareste numarul reluarilor pe masura ce te obisnuiesti cu exercitiul.

Un abdomen plat

Acest exercitiu te ajuta sa scapi de grija colacelului de grasime de pe burta.

  1. In pozitie sezand, lasa-te pe spate, cu sprijin pe coate, palmele in jos, asezate in prelungirea corpului, si picioarele intinse in fata.
  2. Incordeaza muschii abdominali si cei pelvieni (ca si cum te-ai opri din urinat), inainte de a ridica usor picioarele de la pamant.
  3. Mentine pozitia timp de doua-trei secunde, apoi revino incet in pozitia initiala. Repeta de 10-15 ori, cu pauze de cateva secunde intre reluari. Se recomanda zilnic trei seturi a cate 15 miscari.

Un fund "obraznic"

Exercitiul de intindere a picioarelor este foarte eficient pentru mentinerea unui tonus bun al muschilor fesieri.

  1. Stai sprijinita pe palme si genunchi. intinde incet un picior spre spate, apoi indoaie genunchiul la 90 grade si impinge-l in sus.
  2. Cu talpa in sus, continua sa impingi piciorul pana simti o tensiune puternica in muschii fesieri.
  3. Revino la pozitia initiala si repeta de 10-15 ori. Exerseaza in acelasi fel cu celalalt picior. Dupa o pauza de cateva secunde, reia setul de exercitii.

Cele mai bune exercitii fizice

Activitate Alergari Mers Aerobic Canotaj Inot Tenis
Avantaje Tonifierea coapselor si feselor. Inima si plamani sanatosi Bun pentru tonifierea feselor, coapselor si taliei. Bun pentru tonifierea intregii musculaturi Bun pentru intarirea muschilor bratelor, umerilor si pieptului Bun pentru intretinerea intregului corp Bun pentru exersarea bratelor, picioarelor, taliei si feselor
Calorii consumate (in 20 min.) 90 80 140 200 100 120

Mihaela Doina Radulescu

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Fitness