O dieta energizanta

Invata sa pierzi kilograme, dar sa castigi energie.

Nu te infometa

Organismul tau actioneaza cu precautie atunci cand, dintr-o data, primeste mai putina mancare decat de obicei. Daca simte ca vrei doar sa te infometezi putin inaintea ospetelor de Sarbatori, nu se va lasa pacalit si va pastra la adapost straturile de grasime. Iti va fi, deci, cu atat mai greu sa slabesti.

Acesta este ritmul ideal de scadere in greutate – 750 grame pe saptamana – fiindca inseamna ca, in principal, elimini grasime, nu doar apa sau masa musculara. Tot ce ai de facut este sa schimbi cate ceva la capitolul "obiceiuri alimentare" si sa te incarci cu cat mai multa energie.

Invioreaza-te

Lumina soarelui are un efect energizant, asa ca profita cat poti de ea. Fa o plimbare in aerul proaspat al diminetii sau in pauza de dupa-amiaza (dupa zece minute de mers vioi, poti elimina pana la 40 de calorii, incarcandu-te in schimb cu suficienta energie pentru urmatoarele doua ore).

Miscarea si exercitiile fizice pot creste si mai mult ritmul metabolismului, ajutand la arderea mai rapida a grasimilor (nu doar in timp ce faci miscare, ci si dupa).

Intareste-ti musculatura

Intre activitatile tale zilnice include si 15 minute petrecute la sala de forta – pentru fiecare 450 grame de masa musculara castigata in acest mod, consumi aproximativ 50 de calorii pe zi. Lucreaza mai intens partea inferioara a corpului, dar urmeaza sfaturile unui instructor.

Mananca pe alese

In urmatoarele patru saptamani trebuie doar sa alegi din lista de mai jos micul dejun, pranzul sau cina care ti se pare mai apetisanta, pentru a renunta in final la 3kg din greutate. In pagina urmatoare vei gasi si variante de gustari pentru foamea dintre mese.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta