Maia Morgenstern simte bogatia gustului cu Doncafe

Maia Morgenstern si Doncafe„Noua campanie vine sa sublinieze atu-ul principal al Doncafé si anume bogatia gustului, care se regaseste la nivelul fiecarui produs printr-o pozitionare specifica. Datorita tehnologiei inovative folosite in timpul procesarii si a caracteristicilor noilor ambalaje Doncafé, reusim sa pastram intacte aromele originale ale boabelor de cafea pentru a le permite consumatorilor sa aiba o experienta autentica” a declarat Marius Melesteu, Director General Strauss Romania.

Studiile dezvoltate de Strauss Romania in randul consumatorilor romani au condus la alegerea actritei Maia Morgestren ca si imagine Doncafé, datorita carismei personale, credibilitatii si a increderii de care beneficiaza.

Doncafé este primul brand cu care se asociaza Maia Morgenstern.

„Am ales sa fiu imaginea Doncafé datorita numitorului comun care ne leaga – pasiunea pentru experiente unice, pentru micile placeri ale vietii. Doncafé este pentru mine o sursa de inspiratie, un refugiu, un moment de relaxare, dar si un prilej de socializare cu membrii familiei sau colegii de scena”, marturiseste Maia Morgenstern.

Marius Melesteu, Maia Morgenstern, Razvan Mircea la Doncafe

in imagine: Marius Melesteu (director general), Maia Morgenstern si Razvan Mircea (director marketing)

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Stiri