Mai putine kilograme, mai multa energie

Este un regim simplu, pe care nu poti sa nu-l tii din cand in cand – te ajuta sa scapi de kilogramele in plus, oferindu-ti si un plus de energie. Vei arata fantastic si te vei simti asijderea.

Chiar daca a trecut perioada mohorata si friguroasa, poate ca te simti inca obosita si fara chef. Ei bine, a venit timpul sa reintri in forma: sa-ti recapeti vigoarea si elasticitatea, sa-ti subtiezi talia.

Iti propunem un plan de alimentatie pe durata a 14 zile, bazat pe regimul celor 1.200 kcalorii, care iti permite sa pierzi cateva kilograme intr-un ritm echilibrat si sanatos. Asta inseamna ca slabesti fara sa-ti fie foame si, ce e mai important, ramai in forma si dupa ce nu-l mai tii!

Tot ce trebuie sa faci este sa-ti alegi, pentru fiecare zi, cate un mic dejun, o masa principala si una usoara, plus o gustare. Cand si cum le mananci, este alegerea ta – asigura-te doar ca nu depasesti bariera caloriilor.

Mai ai nevoie sa bei zilnic 150 ml de lapte degresat, care iti va asigura necesarul de calciu. Daca nu-ti prea place laptele, poti oricand sa-l inlocuiesti cu doua iaurturi dietetice sau cateva bucatele de branza degresata.

Dieta de 2 saptamani

MICUL DEJUN
Specialistii sustin ca cei care obisnuiesc sa manance dimineata sunt si cei care se adapteaza mai usor la acest regim si slabesc cu mai multa usurinta. Asadar, nu sari peste micul dejun; fara sa fie foarte consistent, este o componenta importanta a acestei diete.

Dar, daca faci parte dintre cei care nu pot sa vada mancarea dimineata (in nici un caz sa o inghita!), ai la dispozitie o alternativa lichida, plina de substante nutritive: un cocteil de fructe cu lapte. Alege cate o varianta pentru fiecare masa a zilei si nu uita sa scazi din ratia zilnica de lapte (150 ml) laptele condensat pe care il adaugi in cafea sau ceai.
 

VARIANTA 1
Cocteil de fructe
Amesteca (in blender) 125 grame din fructul preferat (sub forma de suc sau piure) cu 150 grame de iaurt simplu cu continut redus de grasimi si 100 ml de lapte degresat. Daca esti foarte grabita dimineata, pregateste amestecul de seara si pune-l in frigider.
 
VARIANTA 2
Muesli (40 g), 150 ml de lapte degresat si 100 ml suc de portocale.
 
VARIANTA 3
Cereale pe baza de fulgi si tarate de grau (40 g) cu 150 ml de lapte degresat, o banana mica (felii sau piure) si un iaurt dietetic.
VARIANTA 4
Un baton de cereale, 150 ml de lapte degresat si 4 caise deshidratate (taiate bucatele).
 
VARIANTA 5
Un mar, o para sau o portocala.
 
VARIANTA 6
Un iaurt dietetic si o lingura cu varf de muesli (fara adaos de zahar).
 
VARIANTA 7
O felie de paine integrala, unsa cu un strat subtire de branza degresata, marmelada, o lingurita de gem de fructe sau miere


MASA USOARA
VARIANTA 1
Rulouri cu salata
O chifla (80-90 g) din faina integrala (paine neagra, intermediara, graham) umpluta cu salata verde la discretie. In loc de ulei, poti asezona salata cu o lingurita de iaurt, frecat cu un galbenus fiert tare. Un fruct.
 

VARIANTA 2
Sandvis cu friptura de curcan
Doua felii de paine integrala, unse cu un strat subtire de margarina sau branza degresata, 50 g friptura din piept de curcan si 1 lingura de varza alba tocata. Un fruct.
 
VARIANTA 3
Salata de ton
100 g ton (conservat in saramura), cu salata verde (in cantitati nelimitate), masline si o felie de paine integrala. Un fruct.
 
VARIANTA 4
Chifla cu branza si somon afumat, 40 g branza dietetica cu 25 g somon afumat, o chifla din paine integrala. Un fruct.
 
VARIANTA 5
Lipie cu humus
Intinde 25 g de humus (pasta de naut) pe o lipie din faina integrala. Asezoneaza cu fasii de varza alba ori salata verde, felii de castravete, rosie si ceapa verde. Un fruct.
 
VARIANTA 6
Platou cu legume
Taie cuburi (felii) un mar, o para si o portocala. Adauga salata verde dupa dorinta si 25 g branza Chedar, plus o lingurita de iaurt degresat. Serveste cu paine prajita.

 

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta