Kraft Foods lanseaza campania Jacobs: „Traieste emotia fiecarei intalniri”

cafea Jacobs
Jacobs este o marca de cafea cu o puternica incarcatura emotionala.

Sloganul marcii, prezent in toate campaniile de comunicare, are in prim plan puterea alintaromei, ce aduce oamenii mai aproape. Si pentru ca o invitatie la o cafea este echivalenta de cele mai multe ori cu o invitatie la o conversatie placuta si savuroasa, Jacobs a devenit liantul de nelipsit al conversatiilor „alintaromate”.

Jacobs este o marca de cafea foarte iubita in Romania, iar consumatorii ei sunt dintre cei mai diversi, atat in ceea ce priveste varsta, sexul, cat si veniturile. Consumatoarea tipica de cafea Jacobs are intre 25 si 45 de ani, locuieste in mediul urban si are venituri medii sau ridicate. In anul 2010 consumatorii romani au savurat peste 950 de milioane de cesti de cafea prajita si macinata Jacobs, contribuind astfel la cresterea cotei de piata Jacobs, in acest segment, cu 2% (in valoare) in 2010 fata de 2009.

„Avand in vedere stilul modern de viata al oamenilor de astazi si tendinta acestora de a comunica tot mai mult prin telefon, internet, SMS, am considerat oportun sa facem inca un pas in demersul nostru de comunicare. Jacobs doreste sa le reaminteasca in aceasta primavara consumatorilor sai, ca se pot bucura de emotii si trairi unice in special in cadrul conversatiilor fata in fata la o cafea. Pentru ca nu poti imbratisa o fotografie, si pentru ca prin internet atingerile nu se simt, militam pentru intalnirile la o cafea cat mai dese, cat mai lungi si cat mai pline de emotie”, declara Andreea Bogdan, Brand Manager Coffee R&G & Soluble.

cafea, Kraft Foods, Jacobs cafea, Kraft Foods, Jacobs cafea, Kraft Foods, Jacobs

Campania Jacobs „Traieste emotia fiecarei intalniri” acopera toate mediile ce au o afinitate crescuta pentru publicul tinta: panotajul stradal, atat in forma sa clasica, cat si in variantele cu impact sporit, presa scrisa si, desigur, internetul, pentru interactiunea directa cu consumatorii. In acest sens, Jacobs a lansat pe platforma online www.coffeechat.ro o noua provocare cu „aroma unica”: de a spune de ce sunt importante intalnirile fata in fata, la o cafea cu Alintaroma.

De asemenea, campania surprinde cu mesaje personalizate in locuri inedite, cum ar fi cabinele de proba din diverse magazine, pentru a le reaminti clientilor ca o rochie noua nu se vede prin telefon sau prin intermediul cutiilor de scrisori, spunandu-le ca scrisorile au farmecul lor, insa ele nu iti zambesc inapoi.

Povestea cafelei Jacobs a inceput intr-o micuta cafenea cocheta, infiintata de Johann Jacobs in 1895, in oraselul german Bremen. Chiar si acum, cafeaua cu acelasi nume continua sa-i incante pe pasionati cu gustul sau deosebit si aroma unica.

Marca Jacobs a fost lansata pe piata din Romania in anul 1999, si de atunci, din dorinta de a fi mereu pe placul consumatorilor, a continuat sa isi extinda si sa isi diversifice gama de produse. Portofoliul de produse al marcii Jacobs este unul complet, cuprinzand: cafea prajita si macinata, cafea solubila si specialitati de cafea. Pentru ca oamenii sa se bucure in orice moment al zilei de o cafea aromata, Jacobs ofera si Night&Day – in varianta decofeinizata, prin metode naturale. Cea mai cunoscuta si mai iubita varietate este Jacobs Kronung (verde), care a devenit un sinonim al cafelei de cea mai inalta calitate in tara noastra.

Despre Kraft Foods

Kraft Foods, o adevarata forta la nivel global in categoria de snaks-uri detine un portofoliu inegalabil de marci pe care oamenii le indragesc. Cu un venit anual de aproximativ $48 miliarde, compania, a doua ca marime din industria alimentara, din lume, face produse delicioase pentru miliarde de consumatori in aproape 170 de tari. Portofoliul include 11 marci importante cu un venit ce depaseste 1 miliard de dolari – Oreo, Nabisco si biscuitii LU; ciocolata Milka si Cadbury; guma Trident; cafeaua Jacobs si Maxwell House; crema de branza Philadelphia; branzeturile Kraft, gustari si sosuri; preparatele de carne Oscar Mayer. Aproximativ 70 de marci genereaza un venit anual de peste 100 millioane dolari. Kraft Foods (www.kraftfoodscompany.com; NYSE: KFT) este membra Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index si Ethibel Sustainability Index.

Kraft Foods Romania
Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piata MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea si ciocolata in Romania si o pozitie importanta pe piata de biscuiti.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Stiri