Kiwi

K

kiwiNutritie: Sunt o bogata sursa de vitamina C si fibre: 2 kiwi contin 240 % din cantitatea zilnica de vitamina C si 16 % din cea de fibre necesara organismului.

Sunt o buna sursa de vitamina E si potasiu: 1 kiwi contine 14% din cantitatea zilnica de potasiu si 10% din cantitatea zilnica de vitamina E necesara organismului.

Cum le alegi: Alege-le pe cele putin moi la presare.

Cum le pastrezi:
Pastreaza-le pentru trei sau cinci zile la temperatura camerei, pentru a se coace. Vei sti ca sunt numai bune de mancat atunci cand devin moi la atingere si au o aroma placuta. In frigider, pastrate in pungi de plastic, rezista două sau trei saptamani.

Punga de plastic pastreaza umiditatea astfel incat fructele raman proaspete mai mult timp. Atunci cand fructele de Kiwi sunt pastrate alaturi de banane, mere sau pere, procesul de coacere al fructelor de Kiwi este grabit.

Cum le consumi:
Fructele sunt comestibile in intregime, inclusiv coaja. La fel ca si papaya, kiwi poate fi folosit alaturi de carne in scopul fragezirii acesteia (se lasa feliile de kiwi peste carne inainte ca aceasta sa fie gatita); utilizate in acest mod, ele impiedica formarea gelatinei.

Se poate manca chiar si alaturi de sunca. Foloseste-le in tarte sau in salate de fructe, prajituri.

 

Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor