Ingrijire pentru sani

Bustiere, sutiene cu bretele subtiri si bikini: vara, sanii sunt mai vizibili si trebuie, cu orice pret, sa fie… la inaltime!

Indiferent daca sunt mai mari sau mai mici, indiferent de forma lor, este clar ca trebuie pusi in valoare.

Iata cateva dintre secretele unui decolteu seducator:

  • Respectarea unor reguli zilnice de comportament.
  • Tonifierea prin exercitii fizice.
  • Utilizarea unor produse cosmetice inovatoare.
  • In unele cazuri, apelul la corectie chirurgicala.
     

6 reguli de retinut
Vesti proaste: sanii nu au muschi. Ei sunt alcatuiti exclusiv din materie grasa si tesut glandular. Imposibil de fortificat.

Tot ce se poate face pentru ca sanii sa nu "cada", este sa ne tonifiem pielea si muschii de sustinere…

Iata cele 6 reguli de adoptat:
1. Dupa dus, trece-ti un jet de apa rece peste sani. Daca ai mai mult curaj, sfarama putina gheata, inveleste-o intr-o tesatura subtire si maseaza usor sanii, cu miscari ascendente. In orice caz, evita baile si dusurile prea calde care molesesc pielea.

2. Nu-ti strange sanii in haine si sutiene prea strimte. (Un sutien potrivit ca marime nu trebuie sa lase urme!) Evita sa dormi cu fata in jos, presand sanii.

3. Mergi dreapta! Mai intai, va fi doar pentru impresie. Dar, in timp. Muschii abdominali si cei pectorali, obisnuiti sa ?lucreze?, se vor fortifica.

4. Unele activitati sportive practicate prea intens pot duce la atrofierea sanilor. Nu numai luptele sau culturismul, dar si atletismul sau gimnastica aerobica. Pracica-le cu masura! In timpul activitatii sportive, poarta bustiere speciale care se gasesc la magazinele de articole sportive.

5. Evita expunerea prelungita si/sau neprotejata la soare. Consecinta imediata va fi deshidratarea pielii, pierderea elasticitatii si.. sanii care "cad".

6. Urmareste o alimentatie bogata in proteine, mai ales in perioadele de regim alimentar. Numai asa muschii pectorali, precum si muschii subcutani vor fi hraniti si vor putea sustine eficient sanii.

Gimnastica pentru tonifierea sanilor
Chiar daca sanii nu au muschii lor proprii, anumite exercitii fizice pot ajuta tesuturile care ii sustin.

Pentru tonifierea invelisului cutanat: In fata oglinzii, pronunta "X", fortand pana la grimasa. Repetand de 20 de ori aceasta miscare, vei observa cum muschii se contracta si pielea se antreneaza in asa fel incat sanii se ridica usor de fiecare data.

Pentru muschii pectorali: Acesti muschi se afla in spatele tesutului gras si glandular al sanilor. Pentru a-i pune la lucru, impreuneaza-ti mainlile prin lipirea palmelor (ca pentru rugaciune), tinand incheieturile mainilor la inaltimea barbiei. Fara a dezlipi degetele, indeparteaza si lipeste la loc palmele, de 20 de ori.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Frumusete