In forma de petrecere

Balansoarul.
Pentru brate, solduri si coapse. Ridica bratele la nivelul u­­me­­­­rilor, in lateral, cu coatele in­­­doite in unghi drept, ca in fotografia alaturata.

Lasa-ti greutatea pe un picior, tine-ti echilibrul si ridica-l pe celalalt in lateral, cu laba piciorului indoita la un unghi de 90 de grade.

Mentine pozitia 10 se­­cunde, apoi coboara si repeta mis­carile cu celalalt picior, de cate 15 ori pe fiecare parte. Pentru a mari dificultatea exercitiului, agata de fiecare picior cate o greutate.
 

 

 

Barcuta.
Acest exercitiu yoga va reda fermitatea muschilor abdominali inferiori, „topind“ si ultimul colacel.

Din pozitia sezand, ridica picioarele si indoaie genunchii, astfel incat gambele sa fie paralele cu solul. Intinde bratele inainte, in prelungirea liniei umerilor. In aceasta pozitie, linia trunchiului si cea a coapselor ar trebui sa formeze litera V.

Trage burtica, timp de 15 secunde. Relaxeaza. Repeta exercitiul de 15 ori.

 

 

 

Scandurica.
Pentru tonifierea intregului corp! Acest exercitiu iti lucreaza umerii, abdomenul si fesele. Asaza-te pe podea cu fata in jos si coatele indoite.

Impinge-ti incet corpul in sus, pana cand ajungi sa te sprijini doar pe antebrate si pe varfurile picioarelor. Asigura-te ca spatele ti-a ramas drept, unind in linie dreapta capul si picioarele.

Mentine pozitia 10 secunde, incordand muschii abdominali. Ai grija ca sezutul sa nu fie mai ridicat decat restul corpului.

Repeta exercitiul de cinci ori. Dupa prima saptamana, pre­lun­geste durata exercitiului la 15-20 de secunde.

 

 

 

 

Podul pe un picior.
Acesta este un exercitiu Pilates pentru fermitatea abdomenului, feselor si coapselor. Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti, talpile pe podea si bratele de-a lungul corpului, palmele pe sol.

Ridica incet trunchiul pana cand te sprijini doar pe umeri si talpi, verificand ca soldurile sa formeze o linie dreapta cu umerii si genunchii.

Intinde piciorul drept, mentinand soldurile ridicate, apoi lasa incet piciorul in pozitia initiala si coboara trunchiul.

Repeta miscarea ridicand piciorul stang. Repeta secventa de cinci ori.
 

 

Ajutoare secrete
Arati perfect, dar vrei sa uimesti asistenta? Apeleaza la trucurile noastre:

  •  Forme de invidiat. Redefineste-ti linia trupului cu gama Lytess, colanti, dresuri, corsari, centuri cosmetotextile, care subtiaza talia si coapsele, ridica fesele si te scapa de celulita, chiar in timp ce le porti. (Se gasesc in reteaua de farmacii Centrofarm).
  •  Evita sutienele cu pernute, care te vor arata mai plina decat esti. Nici cele prea stramte nu sunt o idee buna. Inchide-l cu un rand de capse mai larg si ajusteaza-i bretelele.
  •  Decolteuri adanci. Distrage atentia de la o talie prea groasa spre bust, purtand tinute cu decolteuri in forma literei V.
  •  Mai inalta. Pantofii cu toc inalt nu au degeaba reputatia unor accesorii foarte sexi…

 

Mihaela Doina Radulescu; foto: Octav Nitu, Shutterstock.
 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Fitness