Grupul Ringier a urcat pe locul 2 în online-ul românesc

Sfarsitul lunii ianuarie 2015 a adus o schimbare majora in clasamentul jucatorilor din online-ul romanesc:  In premiera de la introducerea noului sistem de masurare, Grupul Ringier Romania a urcat pe locul 2, atat ca Editor cat si ca Regie de Vanzari, devansand Grupul Mediafax si preluand locul ocupat de acesta in decembrie 2014.

logo_ringier1

In conformitate cu rezultatele obtinute de principalii jucatori din online-ul romanesc in luna ianuarie 2015, clasamentul are o noua configuratie comparativ cu ultima perioada a anului trecut (clienti unici lunar, conform datelor furnizate de SATI):

Editori:

  1. Grup ProTV – 21.805.632
  2. Grup Ringier Romania – 12.620.462
  3. Grup Antena Group – 12.065.925
  4. Grup Mediafax – 12.064.479
  5. Grup Adevarul – 8.012.846

 

Regie de Vanzari:

  1. Grup Think Digital – 18.610.529
  2. Grup Ringier Romania – 15.461.806
  3. Grup Mediafax – 12.802.974

In decembrie 2014, clasamentul arata astfel (clienti unici lunar, conform datelor furnizate de SATI):

Editori:

  1. Grup ProTV – 16.537.194
  2. Grup Mediafax – 11.716.756
  3. Grup Ringier Romania – 9.605.421
  4. Grup Antena Group – 8.723.929
  5. Grup Adevarul – 5.762.711

Regie de Vanzari:

  1. Grup Think Digital – 14.014.910
  2. Grup Mediafax – 13.627.853
  3. Grup Ringier Romania – 12.093.228

 

Despre portofoliul Ringier Romania: Grupul Ringier Romania are 20 de produse in portofoliu, 3 adaugandu-se in 2014 (sportnews.roglamour.ro si breslo.ro) iar 5 avand cresteri de la an la an mai mari de 50%. Este lider incontestabil al segmentului lifestyle feminin, un numar de 8 site-uri acoperind tot spectrul demografic, dintre acestea detasandu-se unica.ro – lider al segmentului. Libertatea.ro a pastrat ritmul de crestere, depasind in noiembrie 2014 pragul de 5.000.000 de client unici, ocupand pozitia de lider al segmentului tabloid 8 luni din 12.

Nota: Datorita introducerii noului sistem de masurare din octombrie 2014, datele si comparatiile pe segmente de continut si companii, masurate ca grupuri,  vor avea ca baza de raportare perioada octombrie 2014 – ianuarie 2015, pentru a se pastra fidelitatea si acuratetea bazei de calcul.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse