Grasimile nu tin de cald

In anotimpul rece, din cauza unei nevoi sporite de energie ceruta de organism pentru a trece cu bine de incercarile frigului de afara, multe dintre noi au tendinta sa consume mai multe grasimi si, implicit, sa ia in greutate. Remarcam disperate la inceputul primaverii ca nu ne mai incap hainele sau ca masura la blugi a crescut cu un numar.

Ce e de facut?
Trebuie sa impaci esteticul siluetei tale cu energia necesara patinarii gratioase prin peisajul din ce in ce mai alb. Ce te poate face sa fii in acelasi timp plina de vitalitate si frumoasa? Probabil ca intuiesti raspunsul, dar de multe ori diferenta intre ceea ce stii teoretic si ceea ce faci practic este foarte mare. Nu trebuie sa faci niciodata concesii in ceea ce priveste sanatatea ta.

Grasimile nu sunt nocive atunci cand stii cum sa le consumi

Cerealele integrale sunt o solutie simpla si la indemana pentru multe dintre problemele de sanatate care apar iarna si o alternativa mult mai gustoasa si mai sanatoasa a mancarurilor grase care iti dau impresia ca te ajuta sa ai mai multa energie. Din contra, aceste mancaruri te fac sa te bucuri mai putin de placerile iernii si sa iti petreci o buna parte din timp dormitand.

Excesul de grasimi nu numai ca iti transforma oglinda intr-un dusman, iti incetineste miscarile si iti pune mari probleme in inlocuirea garderobei, dar predispune la boli cardiace sau la anumite tipuri de cancer.

Grasimile sunt totusi vitale pentru organism, dar numai in anumite cantitati si, mai ales, de un anumit tip. Grasimile aduc intr-adevar energie, ajuta absorbtia vitaminelor, pastreaza pielea stralucitoare si parul sanatos, dar numai atunci cand sunt consumate cu moderatie.

Si cerealele integrale contin grasimi, dar, spre deosebire de alte alimente, acestea sunt nesaturate si benefice pentru organism, hranindu-l fara a mari respectiva masura la blugi. In plus, nu exista nici un risc de marire a nivelului colesterolului.

Combinate cu lapte (eventual degresat), cerealele integrale pentru micul dejun constituie o masa sanatoasa si ofera necesarul de elemente vitale pentru o zi frumoasa.

Este stiut oricum ca cerealele integrale sunt folosite cu succes in multe regimuri de slabire, deoarece dureaza mai mult pana se digera, dand senzatia de satietate, oferind in acelasi timp ceea ce este nevoie pentru buna functionare a corpului tau.

Iarna aceasta uiti de anemie

Vitaminele pe care le contin cerealele integrale pentru micul dejun sunt indispensabile vietii umane deoarece sunt parte din reactiile chimice care formeaza sangele, oasele, pielea si elibereaza energia atat de necesara iarna pentru a te feri de raceli, de anemii si a invata sa dansezi pe gheata.

Mineralele precum fierul actioneaza atunci cand datorita unui stimul exterior, cum ar fi frigul, o cantitate mai mare este necesara pentru mentinerea nivelului de celule rosii din sange, pentru preveni anemia.

La fel de important in prevenirea anemiei este si acidul folic, care se gaseste in cantitati considerabile in cerealele integrale pentru mic dejun.

O primavara fara astenii

Astfel, astenia de primavara va fi doar o amintire neplacuta si vei iesi din iarna sanatoasa, cu pofta de viata si cu amintiri frumoase despre zilele petrecute la munte sau despre surprizele de sarbatori.
Daca te hranesti sanatos, nimic nu te poate impiedica sa ai o iarna minunata si o primavara in care sa nu fie nevoie sa recuperezi energia pierduta.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta