Fitness la tine acasa

 

Fitball-ul
La ce foloseste: antreneaza grupele musculare de la nivelul spatelui, abdomenului, coapselor si picioarelor; ajuta la imbunatatirea echilibrului.

Mod de utilizare: Poti face gimnastica intre zece minute si o ora pe zi. Pentru coapse: genuflexiuni cu mingea intre picioare. Pentru pectorali: flotari pe minge. Pentru talie: se tine mingea deasupra capului, cu mainile, si se roteste corpul spre dreapta si spre stanga. Pentru abdomen: cu spatele pe minge, genunchii indoiti si mainile la ceafa, se ridica usor trunchiul. Mingea trebuie sa corespunda staturii tale (la 1,50 m: 45 cm; la 1,60 m: 55 cm; la 1,70 m: 65 cm, peste 1,80: 75 cm).

Prima experienta: „Dupa ce am nascut, am avut nevoie de exercitii care sa ma ajute sa scap de burta si sa-mi intaresc muschii abdominali. Excercitiile cu mingea de fitness au fost foarte eficiente, dar si distractive. Cand m-am asezat prima data pe minge am crezut ca o sa se sparga, insa am avut surpriza sa constat ca este foarte rezistenta. In plus, este usor de depozitat“. (Doina Busuioc, 28 ani)

 

 

Giroscopul
La ce foloseste: tonifica musculatura bratelor si umerilor; grabeste recuperarea in urma fracturilor suferite la cot sau incheietura mainii; in artrita.

Mod de utilizare: Giroscopul se actioneaza manual, prin rotirea usoara a incheieturii. Cu cat rotatiile sunt mai rapide, cu atat se invarte mai tare rotorul intern al giroscopului, iar puterea generata e transmisa in incheieturi, brate si umeri.

Prima experienta: „Mi-am fracturat cotul in urma unui accident de bicicleta si aveam nevoie de un dispozitiv pentru recu­­perare. Giroscopul m-a ajutat sa-mi intaresc muschii bratului, foarte slabiti dupa o luna de stat cu mana in gips. La inceput am fost sceptica in privinta acestui aparat care arata mai degraba ca o jucarie, dar am fost placut surprinsa de rezultat!“. (Crina Popescu, 38 ani)

 

 

 

Bicicleta magnetica
La ce foloseste: fortifica muschii picioarelor, coapselor si abdomenului; pentru mentinerea formei si slabire.

Mod de utilizare: Pentru forma, pedaleaza cate 15 minute, dimineata si seara. Pentru slabire, la rezistenta zero, cate 30 de doua ori pe zi. Are minicomputer de timp, viteza, distanta, calorii, masurarea rezistentei si a pulsului.

Prima experienta: „Am slabit 17 kilograme, m-a ajutat sa-mi lucrez coapsele, sezutul si abdomenul. Pedalatul este bun si pentru inima si sistemul circulator“. (Cristina Damian, 30 ani)
 

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Fitness