Fitness facial

Fitness facial
Riduri estompate, un tonus mai bun, obraji sculptati – nu sunt rezultate pe care ti le promite o crema revolutionara, ci fitnessul pentru fata. Daca te nemultumesc pungile de sub ochi, grasimea din obraji, barbia dubla si pielea flasca, le poti combate cu ajutorul catorva exercitii simple.

Cum functioneaza fitnessul facial

Pielea fetei este sustinuta de 57 de muschi. Cand incepi sa ii antrenezi, circulatia sangelui se imbunatateste in zona, si mai multi nutrienti si oxigen ajung la celule, ajutand la eliminarea toxinelor care dau pielii aspectul incarcat.

De asemenea, pe masura ce imbatranim, acumulam sub piele un strat de grasime care, impreuna cu gravitatia, determina pielea sa se lase si sa capete un aspect imbatranit. Asadar, daca vrei sa ai mereu un look tanar, practica fitnessul facial. Il poti exersa oricand ai cateva minute libere: in timp ce conduci, cand te uiti la televizor sau citesti o carte.

Pentru ridurile din jurul gurii

Umfla-ti obrajii cu aer si mentine-l inauntru 10 secunde. Repeta de mai multe ori. Sau deschide gura larg, ca si cand ai casca.

Pentru obraji

Umfla doar un obraz cu aer, apoi jongleaza cu aerul, trimitandu-l dintr-o parte intr-alta, timp de 30 de secunde.

Pentru ridurile fruntii

Incrunta-te, apoi ridica sprancenele, ca si cand te-ai mira. Mentine pozitia mirata cateva secunde, apoi relaxeaza-te. Repeta exercitiul de 15 ori.

Pentru barbie

Pune buza de jos peste cea de sus si mentine pozitia pana cand simti muschii barbiei incordandu-se. Repeta exercitiul de 30 ori.

Pentru ochi

Strange ochiul pana cand simti ca iti zvacneste (atunci se activeaza muschiul). Repeta de de 20 de ori cu un ochi, apoi de 20 de ori cu celalalt.

Nu costa nimic

Fitnessul facial nu are contraindicatii, efecte adverse si nici nu te costa nimic. Poti sa-l practici oricand si aproape oriunde.

Parerea specialistului
Georgeta Ibrean, specialist estetician, Michelle Anti – Aging & Dental Clinic

 

Ce miscari sunt recomandate pentru atenuarea ridurilor adanci?
Fitnessul facial reprezinta o combinatie a tehnicilor de masaj cu cele de gimnastica a fetei, care ne ajuta sa luptam impotriva ridurilor profunde de expresie, reprezentand totodata si o modalitate de a ne relaxa. Miscarile imbunatatesc circualtia sangelui si stimuleaza in acelasi timp producerea de colagen si elastina.

Masajul trebuie combinat cu cateva exercitii, cum ar fi: ridicarea la maxim a sprancenelor, urmata de coborarea lor brusca – pentru ridurile fruntii; largirea narilor si a gurii, urmata de tuguierea buzelor – pentru ridurile din santul nazo-labial. Rezultatele nu vor intarzia sa apara, daca se pastreaza o rutina zilnica a exercitiilor de fitness facial asociate cu masajul executat de catre estetician.

Madalina Zaharia

Benessere by Centrofarm

Foto: shutterstock

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Frumusete