Farmaciile Catena: Preturi de criza

  • A A A
  • E-mail

    Farmaciile Catena

    „Campania Preturi de criza va oferi pacientilor farmaciilor Catena posibilitatea de a cumpara peste 700 de produse de baza cu reduceri cuprinse intre 15-22%. Mai mult decat atat, co-plata va fi 0 (zero) pentru peste 55 medicamente de baza. In luna octombrie, toti pacientii vor beneficia de reducerile de pret, urmand ca din 1 noiembrie de aceste facilitati sa beneficieze numai posesorii de «Card Club Catena»”, a declarat doamna farmacist Alina Marinescu, director general Catena.

    Campania Preturi de criza este un program de sustinere a pacientului, in contextul dificultatilor economice actuale. Asa cum v-a obisnuit, Catena, farmacia inimii, doreste sa fie aproape de oameni intr-un efort comun de a face fata crizei.

    Printre succesele Catena, se numara campaniile de responsabilitate sociala „Cumpara romaneste”, „O inima sanatoasa iubeste mai mult”, si campania de contraceptie „Un copil dorit e un copil iubit”.

    „Respectand angajamentul fata de clientii nostri, am creat campania Preturi de criza, crescand numarul de produse si adresabilitatea pentru pacienti. Farmaciile Catena spera ca si aceasta campanie sa se bucure de succes in randul pacientilor”, a mai spus doamna farmacist Alina Marinescu, director general Catena.

    Structura produselor din Campania Preturi de criza este gandita pentru a acoperi principalele arii terapeutice, respectiv:

    • sistem cardiovascular;
    • antiinfectioase;
    • sistem nervos;
    • sistem musculo-scheletic;
    • tract digestiv si metabolism;
    • aparat respirator;
    • preparate dermatologice;
    • sange si organe hematopoetice;
    • aparat genito-urinar si hormoni;
    • organe senzitive;
    • produse antiparazitare.

    De asemenea, sunt incluse o gama larga de produse care se vand fara prescriptie mediacala, suplimente alimentare si cosmetice.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

    Comentariile sunt închise.