Expozitie de fotografie «Romania, esti frumoasa !»

Sunt cele 100 de fotografii castigatoare in cadrul concursului “Romania, esti frumoasa!”, organizat de L’Oréal Romania cu ocazia aniversarii centenarului grupului L’Oréal.

Concursul de fotografie s-a desfasurat online, pe site-ul dedicat proiectului, www.loreal100.ro, si a fost adresat studentilor din toata tara.

Prin lansarea proiectului “Romania, esti frumoasa!”, L’Oréal Romania a urmarit sa dezvolte mandria de tara, sa descopere si sa prezinte frumusetea prin ochii oamenilor. In urma selectiei realizate de juriu,
100 de tineri vor primi burse private in valoare totala de 200.000 RON. In concurs s-au inscris peste 7.200 de studenti cu 17.700 de lucrari.

Juriul a fost format din experti in frumusete: Alexandru Abagiu (make up artist), Marius Baragan (fotograf), Mihaela Glavan (fashion designer), Florin Noje (hair stylist), Carol Capita (profesor universitar) si Richard Matalon (Country Managing Director L’Oréal Romania).

Perioada de inscriere in concurs a fost 4 iunie – 28 octombrie 2009. In perioada concursului s-au inregistrat peste 131.000 de vizitatori unici, care au vizualizat, in total, peste 2.500.000 de pagini.

“Am adus lucrarile castigatoare ale concursului “Romania, esti frumoasa!” chiar in centrul orasului, la Km 0, intr-un loc de intersectie a drumurilor, cautand sa pozitionam expozitia acolo unde isi are locul: in mijlocul romanilor. Numarul impresionant al fotografiilor inscrise in concurs ne arata ca tinerii romani sunt mandri de tara in care locuiesc. Speram ca si vizitatorii acestei expozitii sa spuna ‘Romania, esti frumoasa!’ atunci cand vor vedea fotografiile castigatoare”, declara Dana DOBRESCU, Corporate Communication Manager.

Cu ocazia aniversarii a 100 de ani, Grupul L’Oréal a organizat o serie de 100 de programe de responsabilitate sociala in 65 de tari din intreaga lume. Aceaste proiecte au pornit din respectul pentru diversitate si promovarea increderii in viitor – doua valori definitorii ale companiei.

Aniversarea Centenarului L’Oréal la nivelul fiecarei tari este un act de generozitate, reflectand la scara larga angajamentul pe termen lung, strategic si autentic de a demonstra respectul fata de clienti, atat prin calitatea produselor oferite, cat si prin proiecte gandite ca actiuni destinate comunitatii in care compania s-a dezvoltat.

 

 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Stiri