Exercitii simple la birou

Pentru momentele in care simti ca ai luat forma scaunului, Florentina Opris te ajuta sa-ti recapeti tonusul si energia.

Pentru muschii trunchiului
Stai in picioare, cu talpile departate, la nivelul umerilor. Tine spatele drept in timp ce duci palma stanga la ceafa, aplecand trunchiul in partea opusa.

Bratul drept aluneca pe langa corp. Repeta miscarea, schimband bratul, de cate 20 de ori pe fiecare parte. Este important ca trunchiul sa fie pe aceeasi linie cu linia coapselor, iar cotul sa fie indreptat spre spate.

Pentru brate si bust
Exercitiul te ajuta sa iti recapeti mobilitatea incheieturilor mainii si iti tonifica bustul. Cu spatele drept, preseaza ritmic palmele in dreptul pieptului de cel putin 20 de ori. In tipul exercitiului tine talpile sprijinite pe covor.
Pentru zona taliei
Prinde cu palma stanga bratul scaunului, in timp ce duci bratul drept deasupra capului. Tine spatele cat mai drept, inspira, apoi schimba bratul, expirand. Tine bratul intins pe linia soldului.

Tonifica-ti fesierii
Asaza-te cu genunchiul stang pe scaun, sprijina palmele pe birou, ridica cat mai sus piciorul drept, perfect intins; mentine opt secunde si apoi schimba piciorul. Repeta de 20 de ori. Mentine laba piciorului la nivelul soldului.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Fitness