Exerciții de yoga pentru ochii tăi

ochi

Poți practica aceste exerciții atât acasă, cât și la birou, pentru a menține sănătatea oculară.

1. Începe cu un masaj ușor al pleoapelor inferioare, făcut cu vârfurile degetelor inelare. Se fac mișcări circulare, scurte și blânde.

2. Închide ochii până la jumătate. Vei observa cum pleoapele superioare încep să tremure ușor, în mod constant. Concentrează-ți eforturile pe oprirea acestui tremurat. Pont! Vei reuși mai ușor acest exercițiu, dacă te vei concentra pe anumite obiecte). Închide ochii ușor și imaginează-ți că pleoapele tale sunt făcute din bumbac pufos. Inspiră și expiră. Vei încheia exercițiul cu un zâmbet!

3. Concentrează-te pe vârful nasului. Rămâi concentrate timp de 5 minute.

4. Clipește mai des. Atunci când clipești ajuți ochii să se curețe și să se lubrifieze. În același timp, mușchii feței se vor relaxa.

5. Stai drept și privește în partea stângă. Apoi privește drept în față. Poți clipi câteva secunde pentru a relaxa ochii, apoi repetă exercițiul. Fă acest exercițiu schimbând poziția ochilor (dreapta, sus, jos, colțul din dreapta jos, colțul din stânga jos și colțul din stânga sus). Nu uita să clipești.

6. Trasează orizontal, cu privirea, numărul opt. Clipește.

7. Desenează un cerc cu ochii.

8. Clipește cu ochii închiși.

9. Acoperă-ți ochii cu palmele timp de câteva clipe. Se vor relaxa.

10. Încadrează-ți imaginar fiecare ochi într-un cerc. De-a lungul acestui cerc, cu ajutorul degetelor, aplică mici presiuni.

11. Stai drept. Uită-te în stânga, apoi în dreapta. Repetă de 3 ori acest exercițiu. Clipește de câteva ori. Repetă exercițiul. Uită-te în sus și apoi în jos. Privește în diagonală (de la colțul din stânga sus la colțul din dreapta jos și de la colțul din dreapta sus la colțul din stânga jos). Fiecare mișcare trebuie să fie repetată de 3-4 ori la început. Nu uita să clipești.

12. Fă exerciții de focalizare. Uită-te la vârful nasului, apoi la obiectul din depărtare și înapoi la vârful nasului. Repetă de zece ori.

13. Termină exercițiile cu palmele peste ochi. Rămâi așa cinci minute.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate