Dressinguri pentru salatele de vara

Dressing, salata
Desigur, nimic nu este interzis in bucatarie – in afara de cateva lucruri periculoase pe care nici nu vreau sa le amintesc! Dar in materie de creatie, poti sa incerci orice. Asa s-au descoperit toate retele, experimentand. Daca, insa, azi nu esti foarte inspirata, iti oferim noi cateva sugestii.

Cald, cu miere si mustar
Gata in 5 min • 65 cal per portie • 6 g grasimi

Amesteca 100 ml ulei de masline, 135 ml otet de mere, 3 linguri miere, 3 lingurite mustar de Dijon si asezoneaza cu sare si piper proaspat macinat. Toarna amestecul intr-o cratita si incalzeste pana da in clocot. Serveste fierbinte.

Vinegreta cu usturoi
Gata in 2 min • 85 cal per portie • 9 g grasimi

Intr-un castron, amesteca 60 ml otet de vin alb, 1 lingura mustar de Dijon, 1 catel de usturoi tocat, sare, piper proaspat macinat si un praf de zahar. adauga treptat 150 ml ulei de masline, batand bine pana se emulsioneaza. Sau pune toate ingredientele intr-un robot si amesteca bine.

Lamaie si parmezan
Gata in 2 min • 92 cal per portie • 10 g grasimi

Intr-un castron, amesteca 60 ml suc de lamaie proaspat stors, 1 lingura mustar de Dijon, 25 g parmezan, ras fin, sare, piper proaspat macinat si un praf de zahar. Adauga treptat 150 ml ulei de masline, batand bine pana se emulsioneaza. Sau pune toate ingredientele intr-un robot si amesteca bine.

Smantana si blue cheese
Gata in 3 min + timp de racire • 264 cal per portie • 26 g grasimi

Intr-un castron mare, amesteca 170 g smantana, 300 ml maioneza si 1 lingurita sos worcestershire. Incorporeaza 1⁄2 lingurita mustar si 1 catel de usturoi tocat marunt, asezoneaza cu sare dupa gust. Adauga 100 g blue cheese (roquefort), acopera si raceste peste noapte inainte de a servi.

 Acum, dupa ce ti-ai ales dressingul, poate vrei sa-ti alegi si salata. Ai timp? Ai pofta? Daca da, uita-te putin prin sectiunea de Salate.

Text si foto: IPC Media/ Essentials; shutterstock

 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Alimente