Dietă de slăbire rapidă și sănătoasă

Să recunoaștem: este visul oricărei femei să slăbească rapid și, dacă se poate, sănătos. Medicii cardiologi din Franța ne propun o dietă de slăbire rapidă și sănătoasă, care favorizează pierderea  a 3 kg pe săptămână.

femeie la dieta

Dieta propusă de aceștia se întinde pe două, maximum trei săptămâni, la capătul cărora cântarul va arăta cu 6/8 kg mai puțin.

De ce este diferită dieta de slăbire rapidă de alte diete

Pentru reușita acestui regim, este necesar ca recomandările să fie urmate întocmai. Nu se înlocuiesc alimentele și nici nu se scot alimente din dietă. Improvizațiile vor duce la eșecul dietei.

Dieta de slăbire rapidă este bogată în surse de proteine animale (ouă, carne slabă, pui și pește). Aceste proteine sunt garantul pierderii sănătoase în greutate întrucât favorizează arderea grăsimilor și inhibarea apetitului și, foarte important, menținerea țesutului muscular. Țesutul muscular este primul care se pierde în cazul curelor de slăbire rapide, atunci când nu facem sport, de unde rezultă aspectul de piele lăsată. Nu este și cazul acestei diete.

Citește și Dieta fără carbohidrați a vedetelor

De asemenea, acest regim presupune consumul de alimente bogate în fibre (roșii, morcovi, salată verde) care conferă rapid senzația de sațietate și interzice consumul de produse care conțin zahăr, care dereglează metabolismul și favorizează acumularea kilogramelor în plus. Este interzis consumul de alcool.

Dieta de slăbire rapidă pas cu pas

La micul-dejun, se mănâncă același lucru pe parcursul celor 15 zile, și anume un singur fruct (cu excepția strugurilor și bananelor, care conțin mult zahăr).

Prima zi

  • Prânz: o portocală, un ou fiert, 200 ml iaurt natural;
  • Cină: 2 roșii sau 200 g roșii coapte, 2 ouă fierte tari, ½ castravete sau câteva frunze de salată, 2 biscuiți din grâu integral;

Ziua a doua

  • Prânz: o portocală, un ou fiert, 200 ml iaurt natural;
  • Cină: 125 g pui preparat la aburi, o roșie, 1 biscuite de grâu integral, o portocală, o ceașcă de ceai neîndulcit;

Ziua a treia

  • Prânz: 1 ou fiert, o portocală, 200 ml iaurt natural, 1 castravete sau câteva frunze de salată;
  • Cină: 125 g pui preparată la aburi, o portocală, 1 biscuite din grâu integral, o ceașcă de ceai neîndulcit;

Ziua a patra

  • Prânz: 125 g brânză de capră, o roșie, 1 biscuite din grâu integral;
  • Cină: 125 g carne vită pregătită la aburi, 2 roșii, 1 măr, 1 biscuite de grâu integral;

Ziua a cincea

  • Prânz: 200 g carne sau pește preparat la aburi, o roșie, 1 biscuite de grâu integral;
  • Cină: ½ kg morcovi sau mazăre sau cartofi preparați la aburi.

Citește și Suplă și energică cu dieta de 5 zile

În a șasea și a șaptea zi poți mânca orice, cu excepția junk-foodului, alimentelor procesate sau dulciurilor.

Din a opta zi, dieta se reia. Dieta de slăbire rapidă poate continua și în a treia săptămână, meniul fiind același.

Odată dieta terminată, va trebui să continui să mănânci sănătos pentru a nu-i compromite rezultatele.

Ideal ar fi să dedici zilnic 30 de minute unei activităi sportive oricât de ușoare. Slăbirea survine și în lipsa sportului, însă mușchii se vor așeza mult mai bine, iar silueta ți se va contura foarte frumos.

Ai ținut până acum vreo dietă de slăbire rapidă? Cât ai reușit să slăbești și în cât timp?

Sursa foto: 123rf.com 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta