Detoxifiere de weekend

Scopul acestui plan

– Scadere usoara in greutate, ca rezultat al dietei sarace in calorii

– Sustinerea tuturor functiilor organismului, prin eliminarea de toxine.

Desi corpul nostru este obisnuit sa prelucreze singur aceste toxine, are nevoie totusi de o mana de ajutor pentru a face fata aportului constant de pesticide si hormoni din alimente.

– Abundenta de legume si fructe actioneaza ca un resort natural pentru sistemul tau digestiv. Fibrele alimentare au efectul unei maturi, curatand efectiv intestinul de resturi nedorite.

– Exercitiile fizice sunt obligatorii in planul de detoxifiere: imbunatatesc circulatia sangelui ajutand la eliminare si tonifica sistemul muscular si osos.

Reguli de baza

Fara alcool
Pentru a oferi ficatului tau o pauza binemeritata, fereste-l de toxinele din alcool.

Fara grasimi saturate

Acestea se gasesc in toate alimentele de provenienta animala (unt, carne, branza etc.). Grasimile saturate cresc nivelul colesterolului din sange.

Mai putin zahar

Un regim fara zahar este poate un pic prea dur. Insa dulciurile duc la fluctuatii nedorite ale glicemiei, asa ca renunta la ele doua zile, daca poti.

Miscare si iar miscare

Chiar daca ea se rezuma la mersul pe jos, ai nevoie de activitate fizica pentru ca organismul tau sa poata elimina toxinele.

Cat mai multa apa

Apa plata costa cel mai putin si e cel mai usor de procurat – nu uita sa o si bei! Apa ajuta la mentinerea temperaturii constante a corpului, contribuie la sanatatea articulatiilor si este un bun vehicul de eliminare a toxinelor.

Regimul

Planul nostru de doua zile va fi mult mai usor de pus in aplicare in weekend, cand stai acasa si nu ai alte multe treburi care te preseaza…

Sambata Duminica
Intre mese Un pahar cu suc de merisor, care este un diuretic natural. Poti sa-l inlocuiesti cu un cocteil de sucuri proaspete din morcov, mar si sfecla rosie. Un pahar de apa calduta cu o felie de lamaie – este buna pentru sistemul digestiv si ca aport de vitamina C.
Mic dejun O banana piure cu un iaurt mic degresat si 1/2 lingurita de miere Un castronel de musli organic, in care poti sa pui stafide si seminte neprajite de dovleac si floarea-soarelui. Inmoaie-l in suc de fructe proaspete.
Gustare O mana de migdale, alune, caju, seminte. Ai grija sa fie nesarate si neprajite. O banana piure cu doua linguri fulgi de migdale
Pranz Felii de avocado cu creveti fierti si suc de lamaie proaspata. Gratar de carne alba slaba cu un cartof copt si cat mai mult broccoli, care e bogat in potasiu si magneziu. Poti sa pui un sos de iaurt degresat sau vinegreta, cu ulei de masline si otet de mere.
Gustare Un baton de muesli cu fructe si nuci Salata sau piure din fructe de sezon, neindulcit
Cina Un castronel cu spaghete bolognese, preparate din 75 g paste fierte si 4 linguri granule de soia, fierte si asezonate cu busuioc si sos de rosii (fara branza!) Gratar de peste slab cu piper, plus o salata de rosii si ceapa, la care poti sa adaugi un sos de ulei de masline si lamaie sau iaurt degresat.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta