Cum să ai o siluetă perfectă cu bani puţini

Apa noastră cea de toate zilele

În fiecare dimineaţă, pe stomacul gol, bea un pahar cu apă plată, în care ai pus o linguriţă de zeamă de lămâie.

Această procedură te va ajuta să elimini uşor toxinele din organism, iar după un timp, vei observa că tenul tău are mai multă luminozitate.

De asemenea, vei avea mai multă energie în activităţile pe care le vei desfăşura în timpul zilei.

De-a lungul zilei, consumul de 2 litri de apă este vital pentru funcţionarea organismului.

În situaţia în care organismul ajunge la deshidratare se pot declanşa probleme grave de sănătate. Acest lucru se întâmplă pentru că, în procesul de curăţare a organismului de toxine, limfa are nevoie de apă.

Lipsa apei în corp se reflectă şi la nivelul pielii, care devine ternă, fragilă şi predispusă la ridare precoce.

Mănâncă sănătos şi echilibrat

Nutriţioniştii au ajuns la concluzia că principiul ,,mănâncă puţin şi des,, nu este sănătos, deoarece tot consumând diverse alimente, de-a lungul zilei, corpul învaţă să stocheze grăsimile şi le arde mai greu.

Astfel, este sănătos să ai trei mese pe zi, la care să mănânci echilibrat.Pauza dintre mese este folosită de organism pentru arderea grăsimilor.

Un alt aspect important, este cel cu privire la calitatea alimentelor pe care le mănânci. Este de preferat să renunţi la grăsimi, dulciuri, prăjeli, băuturi acidulate şi să optezi pentru legume şi fructe cumpărate de la producători, pentru mâncarea gătită, cu puţine calorii.

Un echilibru nutriţional bun este format dintr-un aport zilnic de vitamine şi minerale, care se găsesc în fructele şi legumele de sezon.

Pentru a oferi corpului necesarul de vitamine şi nutrienţi, consumă săptămânal alimente din fiecare grupă.

Iată o listă cu cele mai bogate alimentele în nutrienţi: vitamina A (morcov, cartof, varză, pepene galben, gălbenuş de ou), vitamina C (pătrunjel, broccoli, lămâi, cătină), vitamina E (nuci, seminţe de floarea-soarelui, alune, migdale), fier (spanac), seleniu (peşte, drojdie, alune), zinc (scoici, alune, faină) şi acizi graşi (peşte, ulei de in) fibre (cereale).

Mişcare şi iar mişcare

Sportul va face minuni cu silueta ta. Acesta este cel mai mare secret. Pentru a face mişcare, te poţi folosi de toate ocaziile pe care le ai.

Astfel, în loc să mergi cu maşina, într-un anumit loc, poţi să mergi pe jos! În loc să iei liftul, poţi să urci scările în pas alergător.

Fă-ţi un program să alergi măcar 30 de minute în parcul din apropiere, sau în zona unde locuieşti. Sau fă-ţi un program de exerciţii fizice pe care să le execuţi zilnic, la tine acasă.

O altă variantă este săritul corzii, timp de 5 minute în fiecare zi. Acesta este un bun exerciţiu cardio, care accelerează şi metabolismul.

Este bine de ştiut că mişcarea fizică nu doar te va menţine în formă, dar îţi va creşte rezistenţa sistemului imunitar, şi va încetini procesul de îmbătrânire.

Reţete naturiste pentru corp, păr şi ten

 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Frumusete