Cum îți menții tinerețea prin alimentație: cele mai bune 4 alimente anti-aging

Noi, femeile, am face absolut orice să rămânem veșnic tinere. Nicio suferință nu e prea mare dacă reușim să scădem din vârsta pe care o avem măcar câțiva ani.

alimente anti-aging

Majoritatea dintre noi fac, însă, o greșeală majoră: preocupându-se exagerat de exterior, uită că îngrijirea începe, de fapt, din interior, și anume cu ceea ce mâncăm. Află, așadar, care sunt cele mai bune alimente anti-aging și integrează-le în alimentația ta chiar de astăzi.

Ce beneficii aduc sănătății și frumuseții alimentele anti-aging

Sigur că are o importanță majoră ca produsele cosmetice pe care le folosim să fie de o calitate superioară, însă este la fel de important ca alimentele pe care le consumăm în mod regulat să fie pline de substanțe nutritive, în special antioxidanți. Aceștea au darul de a hrăni pielea, de a-i menține elasticitatea și tonicitatea, de a o face să strălucească și de a întârzia apariția ridurilor, într-un cuvânt, de a lupta împotriva îmbătrânirii.

Siropul de arțar, castraveții, uleiul de cocos sau legumele cu frunze verzi sunt 4 dintre cele mai eficiente alimente anti-aging. În plus, sunt gustoase și ne sunt la îndemână.

Siropul de arțar

Siropul autentic, cel extras din arțar, are efecte antiîmbătrânire extraordinare. Este plin de antioxidanți și conține zinc, un mineral care stimulează sistemul imunitar și are proprietăți antiinflamatorii. Trebuie, totuși, consumat cu moderație pentru că are o concentrație ridicată de zahăr. Pentru un adult, se recomandă consumul unei linguri de sirop de arțar pe zi.

Nu uita însă să ți-l procuri din surse de încredere, pentru a fi sigură că produsul nu este unul contrafăcut.

Castraveții

Oamenii de știință au descoperit că fisetina, un flavonoid conținut de castraveți, previne tulburările de memorie asociate maladiei Alzheimer. Totodată, această legumă conține cantități însemnate de siliciu, un mineral esențial pentru sănătatea țesuturilor, care favorizează refacerea fibrelor musculare și circulația sângelui în jurul ligamentelor, al cartilagiilor, al oaselor și în celulele pielii.

Este unul dintre cele mai comune alimente anti-aging, așa că nu ar trebui să-ți lipsească în nicio zi de pe masă.

Totodată, castravetele poate fi folosit și extern: poți scăpa de ochii umflați dacă ți-i acoperi cu rondele de castraveți; poți calma pielea arsă de soare dacă aplici rondele pe zonele arse; poate una dintre cele mai mari minuni pe care le poate face această legumă pentru corpul unei femei este atenuarea aspectului celulitei – pentru asta, așază bucăți de castravete… în spatele genunchilor. Crede-ne pe cuvânt, chiar funcționează!

Uleiul de cocos

Uleiul de cocos este unul dintre cele mai renumite alimente anti-aging, prin aceea că este un foarte bun hidratant pentru piele, menținându-i astfel suplețea. Mai mult chiar, s-a constatat că un procent de 32% dintre persoanele care se confruntau cu eczeme au reușit să-și amelioreze considerabil aspectul acestora după numai 7 săptămâni de folosire a uleiului de cocos.

Legumele cu frunze verzi

Varza, spanacul, salata verde, rucola, broccoli sunt surse importante de substanțe nutritive precum calciul sau fibrele. Sunt bogate în fenoli și antioxidanți care luptă împotriva procesului îmbătrânirii, au proprietăți antiinflamatorii și reduc considerabil riscul dezvoltării afecțiunilor cardiovasculare și a anumitor tipuri de cancer.

Tu ce faci pentru a-ți menține tinerețea? Cât de des consumi alimente anti-aging?

 

Sursa foto: thinkstock.com

 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Frumusete