Cinzano vine cu o noua infatisare

Fără categorie

Rezultatul este un look modern, in linie cu actualele tendinte in designul de produs si cu valorile brandului, care se pozitioneaza plin de viata, contemporan, tanar.

Noul design pastreaza logo-ul recognoscibil rosu-albastru cu linia sa diagonala futurista, caruia i-a fost adaugat un cadru argintiu, contemporan, in locul clasicului auriu. Noile sticle sunt simple si totodata sofisticate, cu o forma mai moderna, cu linii curbe. Fiecare nou element introdus a fost gandit pentru a surprinde si a reda originalitatea si caracterul plin de viata al aperitivelor Cinzano.

In Romania, Cinzano se gaseste in trei variante: Cinzano Bianco, Rosso si Extra Dry. Toate aceste varietati delicioase au la baza o reteta secreta, bazata pe un amestec de vin si zahar cu infuzii de ierburi aromate.

Cinzano a fost creat la Torino in anul 1757 de catre doi frati, Giovanni Giacomo si Carlo Stefano Cinzano. Calificati ca maestri distileri, acestia au deschis un mic magazin iar bautura pe care in zilele noastre o numim Cinzano a devenit in scurt timp unul dintre cele mai solicitate produse.

Brandul Cinzano a suferit modificari in timp, odata cu schimbarea comportamentului si gusturilor consumatorului, dar si-a mentinut de fiecare data rolul de parte integranta a aperitivului italian si de ingredient esential in prepararea unor cocktailuri revigorante si chic.

,,Cin cin Cinzano!’’
Daca atunci cand ciocniti paharul la o aniversare cu prietenii spuneti ,,Cin cin’’, trebuie sa stiti ca aceasta ,,urare’’ este de provenienta italiana, si inseamna ,,In sanatatea ta!".

Acest toast a aparut pentru prima data in reclamele la brandul Cinzano. Actorii spuneau “Cin Cin…Cinzano!”. Iar aceasta expresie a venit de la un cantec al Ritei Pavone, “Cin Cin C’innamoriamo”. Actrita si cantareata italiana a fost, si ea, imaginea brandului Cinzano in anii ‘60.

 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din