Cel mai eficient remediu naturist împotriva insomniei: ceaiul de banane

Stresul și grijile cotidiene sunt motive suficient de puternice pentru ca nopțile multora dintre noi să devină albe. Din fericire, acest ceai împotriva insomniei, ceaiul de banane, a cărui rețetă am descoperit-o de curând face adevărate minuni.

ceai de banane

Beneficiile consumului său sunt nenumărate: te ajută să adormi rapid, să ai un somn liniștit și fără întreruperi, să te trezești mult mai odihnită și mai plină de energie a doua zi. Ei bine, ceaiul-minune este, de fapt, o băutură gustoasă, dulce și aromată, obținută prin fierberea unei banane.

Citește și Insomnie sau moment trecător?

Cum acționează ceaiul de banane asupra organismului

După cum cu siguranță cele mai multe dintre noi știu, bananele sunt surse importante de potasiu și magneziu. Aceste două minerale, care se regăsesc atât în fruct, cât și în coaja acestuia, au proprietăți sedative puternice. Magneziul previne trezitul pe parcursul nopții, în timp ce potasiul ajută mușchii să se relaxeze. De asemenea, bananele conțin și triptofan, un aminoacid care tratează tulburările de somn.

Ideal ar fi, însă, să folosești banane organice, pentru a avea siguranța că în coaja ei nu au fost introduse chimicale. Dacă nu ai de unde să procuri fructe organice, înainte de a le pune la fiert, spală bine cojile bananelor cu oțet de mere.

Cum prepari și cum consumi renumitul ceai împotriva insomniei

Acest ceai împotriva insomniei trebuie consumat cu o oră înainte de culcare.

Pentru prepararea ceaiului-minune ai nevoie de o banană medie și de un vârf de cuțit de scorțișoară. Taie cele două capete ale bananei și, fără a-i îndepărta coaja, introdu-o într-un ibric cu apă ajunsă la punctul de fierbere. Las-o să fiarbă 10 minute, apoi închide focul și scoate banana.

Pentru îmbunătățirea gustului și potențarea efectelor sedative, poți adăuga în apa în care fierbi banana și un praf de scorțișoară. Pe lângă faptul că potențează aroma ceaiului, aceasta ajută la relaxare.

Lasă ceaiul să se răcească puțin și consumă-l cu o oră înainte de culcare. Apoi mănâncă și banana fiartă.

Ceaiul de banane, recomandat chiar și de dr Oz, este una dintre cele mai eficiente metode pentru combaterea insomniei și pentru un somn liniștit.

Urmărește, în videoul de mai jos, cum se prepară renumitul ceai de banane.

Sursa foto: shutterstock.com

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate