Campanie mondiala de testare a auzului

auzObiectivul initiativei Hear the World este de a educa publicul in general despre importanta auzului, impactul social si emotional si beneficiile solutiilor disponibile pentru cei care au probleme cu auzul, de la informare, consiliere pana la aparate auditive.

Pe langa sustinerea unui program comunicational de lunga durata in colaborare cu liderii de opinie in domeniu si targetat asupra publicului larg, initiativa colaboreaza cu organizatiile caritabile si proiectele elaborate in vederea ajutarii persoanelor cu probleme de auz.

In Romania Hear the World are ca partener Audionova. Astfel, in perioada 15 August – 15 Noiembrie 2009, oricine are ocazia sa isi testeze auzul GRATIS, la orice punct de lucru Audionova din tara. Puteti face o programare online sau telefonica, la cel mai apropiat cabinet de dumneavoastra!

Fundatia Hear the World a fost creata pentru a ajuta persoanele sa „auda lumea”. Realizand ca modul cum auzim influenteaza semnificativ calitatea vietii, fundatia isi propune sa imbunatateasca viata oamenilor cu probleme de auz si sa popularizeze masurile de prevenire a pierderilor de auz.

Hear the World are ca parteneri muzicieni celebrii si artisti din care enumeram doar cativa: Placido Domingo, Amy Winehouse, Annie Lennox, Bryan Adams, Harry Belafonte, Moby, Lindsay Lohan, Rod Steward, Mick Jagger dar si evenimente muzicale si artistice, ajutand publicul sa aprecieze simtul auzului si punand la dispozitie cele mai inovative aparate auditive de pe piata.
 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate