Campania pentru sanatatea sanilor

cancer de san

In 2009 am continuat campania „Afla ca esti bine”, strangand fonduri din vanzarea produselor cu fundita si demarand actiuni cu scopul de a asigura o mai buna ingrijire medicala a pacientelor cu cancer la san si de a informa cat mai multe femei despre diagnosticarea precoce:

Finalizarea constructiei clinicii de oncologie din Timisoara, unde peste 1500 de pacienti vor putea beneficia anual de servicii medicale gratuite. In perioada noiembrie 2009 – aprilie 2010 au fost tratate deja 1300 de cazuri. Suma finala de sponsorizare a proiectului a fost de 375,000 RON.

Parte din aceeasi campanie, in perioada 1-8 octombrie in Piata Operei din Timisoara au functionat centre de informare unde voluntari special instruiti au acordat asistenta in privinta preventiei acestei maladii. Tot in Piata Operei, timisorenii au avut ocazia sa transmita un mesaj de solidaritate si speranta pentru pacientii din Centrul Oncohelp, participand la un proiect artistic inedit – realizarea a 64 de desene colective care decoreaza, din 4 octombrie 2009, saloanele si
coridoarele centrului inaugurat.

Avon a sprijinit in continuare proiectul Diagnostic Mobil San si Col uterin initiat de Fundatia Renasterea. In 2009 au fost deservite 25 de sate din 13 judete si 9700 de femei cu venit scazut au beneficiat de serviciile mamovanului; Unitatea mobila a functionat 313 zile si a efectuat 8613 teste Babes Papanicolau si 4807 mamografii. Suma sponsorizarii in 2009 a fost de 100,000 euro.

Realizarea campaniei educative Afla ca esti bine – Oglinda, prietena mea cea mai buna la nivel national. Am informat aproximativ 8 milioane de femei din mediul rural si urban, folosindu-ne de diferite canale media (reviste, cinematografe, outdoor, brosuri) si de sprijinul voluntarilor nostri.

Realizarea campaniei neconventionale Avon Movie For Life in cadrul festivalului digital Kinofest; au fost create 26 de filme de scurtmetraj pe tema cancerului la san. Puteti viziona filmuletele castigatoare aici: http://www.avonspaceblog.ro/?p=2817.

Maia Morgenstern

Maia Morgenstern

Beatrice Rancea

Beatrice Rancea

Andreea Marin Banica

Andreea Marin Banica

 In septembrie 2010, Campania „A promite inseamna a face. Promite sa mergi la control!“ a fost lansata la nivel national. Anul acesta, Avon invita femeile sa se alature campaniei impotriva cancerului la san si sa promita, simbolic ca vor avea mai multa grija de sanatatea lor. Cabinele Promisiunii au fost amplasate in Bucuresti si Cluj, iar voluntarii campaniei ii vor informa pe toti cei interati despre riscurile acestei boli si despre diagnosticarea precoce. Campaniei i s-au alaturat atat vedete precum: Maia Morgenstern, Andreea Marin Banica, Andreea Raicu, Crina Matei, Iuliana Tudor, Beatrice Rancea.

Andreea Raicu

Andreea Raicu

Crina Matei

Crina Matei

Iuliana Tudor

Iuliana Tudor

 Avon Romania achizitioneaza pentru Institutul Oncologic Ion Chiricuta din Cluj doua aparate ultramoderne (Gama probe Europrobe si osteodensitometrul DEXA) printr-o sponsorizare de 113.000 USD, ca parte a campaniei sale pentru sanatatea sanilor, „Afla ca esti bine”.

Campania pentru sanatatea sanilor initiata de Avon isi propune, prin folosirea fondurilor stranse din vanzarea produselor cu fundita roz, sa asigure ingrijire medicala de calitate pentru pacientele cu cancer la san si sa informeze femeile din Romania despre prevenirea bolii. Suntem convinsi ca cele doua aparate vor fi folosite la capacitate maxima de catre Institutul Oncologic din Cluj, care a demonstrat ca merita sa revenim aici cu o noua donatie dupa cea facuta in 2005”, declara Razvan Diratian, Director General Avon Romania si Moldova.

Anul 2010 marcheaza cel de-al treilea an de Diagnostic Mobil San si Col Uterin alaturi de Fundatia Renasterea.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Stiri