Burgeri vegetarieni

burgeri vegetarieni

6 porții gata în 30 de minute, 637 calorii per porție, 27 g grăsimi, 88 g carbohidrați

Ce ingrediente sunt necesare la prepararea burgerilor vegetarieni

– 2 linguri ulei de măsline

– 1 ceapă, tocată

– 2 căței de usturoi, zdrobit

– 1 linguriță semințe de susan – opțional

– 2 cartofi dulci

– 200 g sfeclă roșie, rasă

– 100 g pesmet

– 250 g amestec de semințe, rumenite

– 8 linguri quinoa

– 6 chifle cu mac

– 4 linguri maioneză

– 2 avocado, zdrobit cu zeama de la 1 lămâie

– 75 g roșii semideshidratate

– 4 linguri ceapă prăjită

Cum prepari burgerii vegetarieni

1. Într-un vas pe foc încinge 1 lingură ulei și sotează ceapa și usturoiul. Adaugă semințele nigella și prăjește – opțional.

2. Între timp, dă cartofii la microunde 6-8 min, până când se înmoaie. Lasă să se răcească ușor și apoi scoate pulpa din mijloc și sfărâmă complet într-un tocător electric. Adaugă sfecla roșie, pesmetul, amestecul de semințe și amestecul de ceapă. Pulsează pentru omogenizare.

3. Împarte compoziția în 6 bucăți egale și modelează burgeri. Dă-i prin quinoa și unge-i cu ulei. Frige la grătar, până când se pătrund şi devin crocanți.

4. Unge chiflele tăiate în două cu maioneză, adaugă rucola, câte un burger, piure de avocado, roșii și ceapă prăjită.

 

Pont: Poți dubla cantitățile și păstra la congelator până data viitoare.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Aperitive, gustari, mic dejun, sandwich