Bronzul – il vrei si va fi al tau!

Daca e vara, e mare! Fara indoiala! Dar stii cum sa te feresti de festele pe care ti le joaca soarele? Nimic de zis, e buna si o umbrela de soare sau o palarie, dar nu si suficienta.

Cum te hranesti, asa te bronzezi

De ce sa-ti petreci vacanta sub umbrela, resemnata la gandul ca oricum ai tenul deschis la culoare, si tot ce vei obtine nu va fi decat o prajeala de toata frumusetea? Sa-ti spunem noi un secret: o dieta bogata in vitaminele pe care ti le prezentam mai jos, inceputa cu doua saptamani inainte de a te expune la soare, asta e ce-ti trebuie ca sa te bronzezi fara probleme!

Vitamina A. Este esentiala pentru mentinerea elasticitatii pielii si a capacitatii ei de aparare, ceea ce inseamna ca reduce descuamarea si uscarea zonelor expuse la soare, accelereaza procesul de bronzare, sarind peste faza de piele rosie. O poti asimila consumand cat mai multe legume colorate, morcovi, caise, urzici, spanac, unt, ficat sau galbenus de ou.

Vitamina B6. Intretine tonusul pielii si protejeaza firul de par impotriva deshidratarii. Se gaseste din belsug in painea integrala, cartofi, lapte, fructe, cereale si in drojdia de bere.

Vitamina C. Creste rezistenta pielii la atacurile soarelui si cicatrizeaza arsurile fara sa lase semne. E mai bine sa o consumi prin intermediul fructelor: macese, portocala, lamaie sau kiwi, decat sa folosesti produse cosmetice care o au in compozitie. Vitamina C este rareori activa in creme si lotiuni, si aplicata pe piele, inhiba formarea melaninei (adica tocmai aceea care trebuie sa iti dea culoarea bronzului).

Vitamina B2. Este activ implicata in regenerarea si reinnoirea pielii expuse excesiv la radiatiile solare. O gasesti in lapte, oua, cereale si drojdie de bere.

Vitamina H. Si ea regenereaza pielea si reduce inflamatia provocata de expunerea la soare. O gasesti in galbenusul de ou si in ficat.

Vitamina E. Nelipsita din produsele cosmetice tocmai pentru ca stimuleaza reinnoirea celulara la nivelul epidermei. O rezerva considerabila iti faci consumand germeni de cereale, arahide, nuca de cocos si galbenus de ou.

Vitamina F. Are grija ca substantele grase sa nu paraseasca pielea si previne aparitia ridurilor. In general, o consumi o data cu diferite uleiuri vegetale si din arahide

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Frumusete