Aqua-gym mai altfel

Florentina Opris iti arata cum poti sa iti tonifici musculatura in timp ce inoti si te bronzezi.

Aqua-gym e o modalitate placuta si eficienta de a-ti tonifia musculatura intregului corp. Fata de antrenamentul pe aparate, ea are avantajul ca te scuteste de transpiratia neplacuta.

In plus, exercitiul aerobic e benefic pentru sistemul tau cardiovasculator, protejandu-ti in acelasi timp articulatiile. Exercitiile in apa sunt vechi de cand lumea. Aqua-gym le-a preluat, adaugandu-le noi elemente, care sporesc dificultatea miscarii, dar si eficienta ei.

Pentru abdomen Pentru coapse
Stai comod pe sezlong, cu genunchii indoiti. Ridica trunchiul in timp ce duci palmele la ceafa si men- tine 2 secunde. Revino. Repeta de 20 de ori. Coapse ferme, in timp ce te bronzezi. Trece genunchiul indoit peste piciorul intins si fa 20 de ridicari. Repeta de 3 ori, schimband piciorul.

 

Pentru spate Pentru toti muschii Pentru mobilitate
Dupa ce ai stat ore lungi la birou, acest exercitiu e o binefacere pentru coloana. Din pozitia sezut, cu picioarele incrucisate, tine spatele drept si trage usor cu mainile de genunchi. Ai parte de beneficiul tonifierii tuturor muschilor daca mentii aceasta pozitie timp de 10 secunde: spatele drept, genunchii indoiti, ridica talpile in timp ce-ti prinzi genunchii cu palmele. Indoaie un genunchi in lateral, tinand celalalt picior intins. Cu spatele drept, apleaca-te usor inainte, incercand sa prinzi cu degetele mainii varful piciorului intins. Schimba piciorul.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Fitness