Alimente care te menţin suplă, sănătoasă, frumoasă!

Piele impecabilă cu somon

„Atuurile somonului sunt proteinele de calitate şi grasimile cu valoare biologica ridicata, adică acizii graşi esenţiali omega-3“, explica lector dr. Lygia Alexandrescu, preşedintele Societăţii Române de Educaţie Nutriţională.

„Acizii graşi omega-3 sunt foarte importanţi în terapia antiîmbatrânire: ajută la combaterea apariţiei premature a ridurilor, celulitei şi a pierderii elasticităţii pielii şi la repararea ţesuturilor acesteia.“

Îl poţi servi: filé de somon la gratar, la cuptor sau pregătit la aburi.

Slăbeşti mai repede cu orez brun

Consumă alimentele cu un indice glicemic scăzut, aşa cum este şi orezul brun, şi nu vei mai avea probleme cu greutatea.

Spre deosebire de orezul alb, orezul brun este „împachetat“ cu minerale, vitamine şi fibre care ajută la accelerarea metabolismului.

Îl poţi servi: Orezul brun este excelent în combinaţie cu legumele, însă dacă vrei un desert, poţi pregăti clasica budincă de orez… brun.

Mai putin stres sparanghel

Este un concentrat de acid folic şi vitamina C care contribuie la diminuarea nivelurilor de hormoni de stres.

Îl poţi servi: Sparanghelul se poate pregati în numeroase feluri, însă evită prajirea acestuia în ulei.

Optează în special pentru fierbere, pentru mâncarurile gătite la aburi sau la gratar şi combină-l cu alte legume.

Un colesterol scăzut cu avocado

Grasimile monosaturate din avocado pot contribui, în primul rând, la scaderea colesterolului „rau“.

Îl poţi servi: Fie într-o salată verde sau, tăiat, în orez sau salata de paste.

Un guacamole gătit în casa este bine-venit: amestecă avocado cu iaurt, chilli şi suc de lamâie.

Abdomen plat cu iaurt

Iaurturile cu probiotice cresc nivelurile de bacterii benefice din intestin, care calmează excesul de gaze sau balonare.

Îl poţi servi: Adaugă felii de fructe sau piure de fructe, pentru un desert sănătos sau amestecă-l cu bucaţi de castraveţi, suc de lamâie şi mărar, pentru un veritabil sos Tzatziki.

Gata cu indigestia KIWI

„Indigestia poate aparea şi din cauza insuficienţei în stomac a unei enzime esenţiale, numită pepsina. Kiwi conţine peste 65% acid alfa linoleic şi, implicit, actinidina, o enzimă care mimează proprietăţile biochimice ale pepsinei.

Fibrele, vitaminele E si C, potasiul şi magneziul îl recomandă ca pe un fruct minune pentru o bună funcţionare digestivă“, explică Lygia Alexandrescu.

Îl poţi servi: În fiecare dimineaţă, pe stomacul gol.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sport si sanatate