8 feluri de a pierde kilograme

Slabire, sanatate, miscare
Mananca mai des

De fiecare data cand mancam, consumam calorii prin procesele de ardere si digestie. Procedeul poarta denumirea de termogeneza, care se ocupa de 10% din consumul zilnic al caloriilor. Studiile au aratat ca portiile mici si dese vor intensifica termogeneza.

◆ Un pic mai… picant. Conform mai multor cercetari referitoare la alimentatie, daca adaugi chilli in mancare, vei ajuta metabolismul sa arda mai usor caloriile – bataile inimii se intensifica dupa o astfel de masa condimentata. E ca si cum ai face exercitii, doar ca… nu le faci!

◆ Ceaiul (verde) de la ora 17… Un studiu suedez a aratat ca persoanele care au baut ceai verde au ars mai usor caloriile, fata de cele care nu au consumat deloc. Se pare ca flavonoidele fitochimicale din ceaiul verde au o influenta asupra hormonilor de adrenalina, care grabeste ritmul in care organismul tau arde grasimile.

◆ Schimba albul cu rosu. Cred ca stii deja ca vinul rosu contine resveratrol, o substanta care scade probabilitatea aparitiilor bolilor cardiovasculare. Pe de alta parte, s-a dovedit stiintific ca respectiva substanta creste si producerea hormonului adiponectina, care ajuta la arderea grasimilor; asadar, despre vin, numai de bine!

◆ Felii de citrice. Daca ti-e pofta de ceva dulce, mananca mandarine. Un studiu publicat in revista Diabetes a aratat ca nobiletina, o substanta din mandarine, stimuleaza genele responsabile cu arderea grasimilor.

Noi metode hi-tech care sa te ajute sa-ti atingi obiectivul

◆ Calorie Counter&Diet Tracker este o aplicatie pentru telefoanele de tip smartphone, care cuprinde foarte multe tipuri de alimente si mancaruri si continutul caloric al acestora – cea mai recenta versiune include si un scanner pentru codurile de scanner.

◆ Te pot face sa slabesti – carte si CD de programare mentala, ale lui Paul McKenna. Celebrul hipnotizator iti propune anumite tehnici mentale care ar putea sa-ti schimbe comportamentul si obiceiurile alimentare.

Mai multa miscare

Potrivit oamenilor de stiinta de la Clinica Mayo, persoanele agitate, care simt nevoia sa se miste (si chiar fac asta), consuma in jur de 400 de calorii pe zi, fata de cei care nu fac deloc miscare. Spre exemplu, daca vorbesti la telefon, ridica-te de pe scaun sau din pat si plimba-te!

Catalina Ioancea; foto: shutterstock

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Povesti adevarate