7 sfaturi de aur pentru o viaţă sănătoasă

Picture1

Spune ,,Nu,, alimentelor nesănătoase şi stilului de viaţă dezorganizat chiar de astăzi! Iată cele mai bune sfaturi de organizare sănătoasă, care te vor ajuta să faci o schimbare pozitivă în viaţa ta.

 

1. Fii activ. Mişcarea îţi va menţine organismul sănătos şi corpul în formă. De asemenea, dacă este efectuată cu regularitate, mişcarea poate să reducă aproape toţi biomarkerii procesului de îmbătrânire. Ori de câte ori ai ocazia, nu rata să mergi des pe jos, să faci o serie de exerciţii fizice seara şi dimineaţa, să-ţi iei câinele la o plimbare, ori să dansezi. Toate acestea vor acţiona benefic atât asupra trupului, cât şi asupra psihicului.

“Corpul tău a fost conceput să alerge, să sară, să înoate, să se ghemuiască aşa că îl poţi menţine într-o formă cât mai bună făcând toate aceste lucruri”, este de părere trainerul personal Anna Reich pentru www.metro.co.uk.

2. Relaxează-ţi mintea. La sfârşitul zilei, găseşte-ţi timp pentru a inspira aer în piept şi a expira mai liniştit. Studiile au indicat că oamenii care meditează, se roagă, ori practică o serie de exerciţii mentale de relaxare, sunt mai sănătoşi. Practicanţii spun că forţa mentală vine din linişte şi detaşare. Uită de griji şi probleme, iar ele vor uita de tine!

Picture1(1)

3Preţuieşte clipa!Momentele petrecute cu oamenii dragi sunt cele mai importante pentru sufletul nostru. Ele ne vor hrăni forţa vitală în momentele de cumpănă ale vieţii. Petrece weekend-ul în compania celor dragi şi nu sări peste masa de dimineaţă în compania familiei, căci aceste clipe îţi vor oferi un plăcut sentiment de împlinire. Mai mult, micul-dejun este esenţial în menţinerea sănătăţii optime a organismului.

Potrivit unui studiu făcut de Universitatea Harvard, a trece peste micul dejun este echivalent cu a creşte riscul îmbolnăvirii de boli coronariene. De asemenea, alte studii au indicat ca oamenii care servesc micul dejun au o stare psihică mai bună.

4. Alege inteligent alimentele! La prima oră a zilei consumă cereale integrale alături de un iaurt de calitate.

Această combinaţie sănătoasă va echilibra nivelul de zahăr din sânge şi va menţine greutatea sub control. Iaurtul este un aliment esenţial pentru organism, mai uşor de digerat decât laptele obişnuit. Consumul regulat de iaurt ajută digestia şi favorizează menţinerea echilibrului florei intestinale. Mai mult, iaurtul reprezintă o sursă bogată de calciu şi bacterii vii, ceea ce îl recomandă drept un superaliment pentru femei şi copii. De asemenea, iaurtul oferă organismului necesarul de proteine de bună calitate, prin cei 9 aminoacizi esenţiali pe care îl conţine.

Activia Cereale integrale combină iaurtul sănătos Activia cu bunătatea cerealelor integrale. De acum cu 25% mai multe cereale integrale şi fruct.

5. Odihneşte-te suficient! Încearcă să dormi aproximativ 8 ore pe noapte, pentru a lăsa organismul să îşi încarce ,,bateriile”. Dacă nu te odihneşti corespunzător, organismul va compensa mâncând mai mult, în special dulciuri.

Picture1(2)

6. Fereşte-te de tentaţiile periculoase! Anumite alimente se pot dovedi extrem de nocive pentru corpul tău, pe termen lung. De aceea, renunţă la mâncarea procesată, semipreparată, sau ambalată şi redu consumul de dulciuri. De asemenea, gogoşile, chipsurile, prăjelile de orice fel sunt la fel de nesănătoase.

Pentru o dietă echilibrată, alege alimente integrale, consumă cât mai multe legume şi fructe de sezon, cât mai diversificate şi cât mai colorate. Este bine ca legumele să fie consumate în stare natural, ori preparate la abur, ori gătite pe grătar.

Înlocuieşte covrigeii sau produsele de patiserie cu snackuri sănătoase precum nuci sau alune crude, iaurt (sau Activia Cereale integrale ce combină iaurtul sănătos Activia cu bunătatea cerealelor integrale), legume crude (morcov), cereale integrale şi fructe proaspete în locul celor uscate.

7.Hidratează-te! Consumă cât mai des apă plată, de-a lungul zilei.

Apa pură, de cea mai bună calitate, îţi creşte nivelul de energie şi ţine departe durerile de cap, ajutându-ţi organismul să elimine toxinele

Picture2

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate