6 moduri prin care reduci durerea și inflamația, fără pastile

Durerea și inflamația pot apărea din diferite motive, în special în cazul bolilor cronice care au astfel de simptome. Nu e nevoie să iei pastile ca să scapi de durere, ci poți îndepărta neplăcerile prin moduri mai prietenoase cu corpul tău.

femeie-durere

 foto femeie cu dureri Shutterstock

Bea ceai verde

Ceaiul verde este foarte bun pentru sănătatea ta, pentru că are o mulțime de beneficii, printre care se numără și faptul că poate reduce inflamațiile. Mai mult de atât, ceaiul verde conține un polifenol numit catehină care reduce durerile cauzate de inflamații, reduce riscul de accident cerebral și previne apariția diabetului și cancerului.

Gătește carnea la temperaturi joase ca să reduci inflamațiile

Dacă nu suferi de gută, proteinele sunt necesare pentru a evita durerile cauzate de inflamații, așa că ar trebui să mănânci proteine la fiecare masă din zi (în cantități mici). Când alegi să îți iei proteinele din carne, cel mai sănătos este s-o gătești pe aceasta încet, la temperaturi mai mici. Motivul? Atunci când prepari carnea la temperaturi înalte, se eliberează anumite chimicale din cauza cărora ai putea face cancer, spun unii specialiști din Statele Unite.

Alternativ, ia-ți proteinele din fructe, legume, cereale integrale și ouă.

Fără băuturi carbogazoase

Sucurile răcoritoare conțin mult zahăr sau înlocuitori care au același efect asupra organismului tău: cresc nivelul de insulină, iar aceasta contribuie la inflamare.

Nu mânca produse procesate

Nutriționiștii au un sfat bun pentru oricine vrea să mănânce sănătos: nu consuma niciodată produse ce conțin ingrediente… greu de pronunțat sau pe care nu le înțelegi. Cel mai probabil sunt nocive, așa că cel mai bine este să le eviți, atât pentru că pot produce inflamații în corpul tău, dar și pentru sănătate în general.

Consumă grăsimile potrivite

Grăsimile trans nu sunt deloc bune pentru tine, ci cele mai sănătoase sunt cele mononesaturate. Pe acestea le iei din avocado, nuci, măsline, migdale, cocos și pește (nu cel crescut în pescării). Consumă-le în mod regulat și vei reduce inflamțiile și durerile în mod natural, fără să mai fie nevoie de pastile.

Mișcare ușoară ca să reduci durerile

Mișcarea este importantă pentru organism, mai ales când vrei să tratezi dureri și inflamații. În acest caz, este nevoie să faci exerciții ușoare, care nu pun presiune pe zonele dureroase. Yoga este un exemplu bun pentru astfel de dureri, dar și dansul.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate