5 gustări delicioase, sănătoase și cu puține calorii

Cea mai sănătoasă dietă este cea care conține câte puțin din toate, dar câteodată cele trei mese principale pe zi nu sunt de ajuns. Iată 5 gustări gustoase, dar care au puține calorii:

gustare

foto: gustare Shutterstock

Nu trebuie să-ți mai faci griji că te vei îngrășa dacă mănânci între mese. Important este să mănânci sănătos și cu moderație!

Avocado și caise

Avocado are un gust aproape insesizabil, dar este bogat în grăsimi sănătoase, necesare organismului tău, în timp ce caisa îți taie pofta de mâncare, dar are și antioxidanți și vitamine. Este o combinație bună pe care o poți lua fără probleme la serviciu.

Ciocolată neagră și portocală

Două-trei tablete de ciocolată neagră pe zi sunt chiar indicate în dieta, spun oamenii de știință, pentru că aceasta reduce tensiunea. Ciocolata trebuie să aibă cel puțin 70% cacao și preferabil să fie neîndulcită. Portocala conține vitamine și antioxidanți, iar în combinație, ambele alimente te energizează și te hrănesc.

Ovăz și suc proaspăt de portocale

Sucul de portocale trebuie băut cât mai proaspăt, altfel își pierde proprietățile în procesul de oxidare. Ovăzul este bun pentru că nu conține gluten, are puține calorii, dar în același timp este sățios. Poți lua astfel micul dejun sau poate ține locul unei gustări până la prânz.

Broccoli

Broccoli este delicios și bogat în foarte multe vitamine și minerale de care corpul tău are nevoie. Îl poți prepara la abur – făcut al dente – și îl poți lua cu tine oriunde. Este gustos simplu, însă îi poți adăuga și un pic de brânză slabă, pentru un gust mai bogat.

Ou fiert cu ardei gras

Oul este plin de proteine și este foarte sățios. Fiert este gustos și ușor de luat ”la pachet”. Atenție însă, nu consuma mai mult de două-trei ouă într-o singură zi, iar pe săptămână ia câte o pauză de o zi. Ardeiul gras are puține calorii și este plin de vitamine – tocmai bun să te energizeze la serviciu!

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta