47 modificări care îţi vor schimba viaţa în bine

hepta_29926

1. Fereste-te de efectul yo-yo al dietelor care te slabesc peste noapte. Departe de a te ajuta sa-ti mentii forma, ele iti cresc riscul afectiunilor de inima, reducand nivelul “colesterolului bun” din sange, sustin cercetatorii de la Universitatea din Pittsburg.

2. Umple doua sticle din plastic cu apa si foloseste-le ca gantere pentru exercitiile de tonifiere a bratelor. Important e sa-ti activezi circulatia, sa exersezi zilnic si sa nu renunti!

Sticlele vor parea din ce in ce mai usoare… Incepe cu volume mici, de 500 ml, si schimba-le treptat cu cele de 750 ml, pana la 1 litru. Daca le ridici si cobori de cateva ori inainte de micul dejun sau cina, vei reusi sa arzi mai multe calorii!

3. Saritul cu coarda timp de 5 minute pe zi arde calorii, si inca repede. Sariturile sunt o forma excelenta de a exersa – pe langa faptul ca ard grasimea, imbunatatesc functia circulatorie, cresc forta fizica si coordonarea muschilor – si in plus nu te costa nimic…

4. Nu poti renunta la televizor? Nici nu trebuie. Dar in loc sa stai intinsa pe canapea, poti sa stai pe o minge de gimnastica. Incercand sa-ti mentii echilibrul pe minge, iti vei lucra constant muschii abdominali, intarindu-i si pe cei ai coapselor si spatelui. Alterneaza statul pe minge cu pedalatul la bicicleta fixa – rezultatele vor fi spectaculoase.

5. Chiar daca sosul de rosii e bun, zaharul si amidonul din el il fac mai putin dezirabil. Marii consumatori de sosuri in salate inghit cu 3.000 de calorii mai mult pe luna decat cei care le evita.

6. Unii psihologi sustin ca daca vrei sa slabesti sau sa-ti mentii greutatea si nu poti sa te abtii de la alimentele interzise, poti sa incerci tehnici mentale de programare pentru asta.

Una ar fi sa te uiti pe strada la oamenii foarte grasi – la formele lor dizgratioase, care ii irita pe ceilalti. Sau urmareste-i in localurile fast food cum inghit mega-portii de mancare, imaginandu-ti grasimea care le curge pe obraz. Tu nu vei face parte din categoria lor niciodata!

7. Nu manca in fata televizorului! Cercetatorii de la Universitatea din Georgia (SUA) au descoperit ca femeile consuma in medie cu 137 de calorii mai mult in timp ce atentia le este distrasa – de la masa, la ecran.

9. Cereale in loc de grepfrut la micul dejun. Un studiu publicat in British Journal of Cancer sustine ca un consum ridicat de grepfruturi nu poate reduce riscul cancerului de san, ba chiar poate fi daunator.

In acelasi timp, cercetatorii de la Institutul de Nutritie Umana din Germania spun ca o dieta care contine 30 g de fibre pe zi poate reduce cu 27% riscul aparitiei diabetului… Tu ce alegi?

10. Nu-ti curata dintii imediat dupa ce ai baut o bautura acidulata. Acidul inmoaie stratul de smalt pe care il poti indeparta accidental.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3 4

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sport si sanatate