4 exerciții provocatoare care ard rapid caloriile


Antrenorul Valentin Vasile ne arată, în materialul video, câteva exerciții fizice pe care fiecare dintre noi le-ar putea face dimineața. Specialistul Avantaje pe probleme de fitness și nutriție îți recomandă câteva exerciții pe care poți să le faci acasă. Deși sunt ceva mai complexe, le vei face mai ușor la gândul că sunt mari consumatoare de calorii.

1. Din picioare, coboară pe brațe, apoi revino la poziția inițială.

Ai grijă astfel încât coapsele să rămână întinse, iar mâinile să fie așezate perpendicular.

Repetă timp de 1 minut.

Partea a doua a exercițiului se face coborând din genuflexiune pe planșă.

2. Exercițiu pentru tonifierea taliei, coapselor, fesierilor

Rotește brațele lateral, cu răsucire de trunchi; repetă 1 minut.

3. Genuflexiune cu extensie laterală

E un exercițiu excelent pentru coapse și fesieri.

4. Exercițiu pentru arderea grăsimilor

Execută o mișcare de răsucire cu brațele în lateral, sărind ușor pe loc.

E un bun exercițiu cardiovascular.

Pentru că exercițiile fizice fac casă bună cu dieta atunci când vrem să slăbim sau să fim plini de energie, antrenorul Valentin Vasile ne face câteva recomandări în materie de dietă.

Învaţă să faci diferenţa între foamea autentică şi cea emoţională. Nu te năpusti la frigider de fiecare dată când simţi acest impuls. Bea un pahar mare de apă, acordă-ţi 10 minute în care să îţi ocupi timpul cu o altă activitate care să îţi ia gândul de la mâncare, iar după acest timp vezi dacă încă mai simţi senzaţia de foame. Dacă nu, înseamnă că a fost doar un impuls emoţional de a mânca şi nu unul organic, iar dacă senzaţia de foame s-a acutizat înseamnă că organismul tău are într-adevăr nevoie de o nouă porţie de nutrienţi. Marea diferenţă între foamea emoţională şi cea organică este că prima apare dintr-odată, cu o intensitate mare, în timp ce foamea organică apare şi se acutizează treptat.

Multă lume ştie că cea mai mare provocare nu este să slăbeşti, ci să îţi menţii greutatea. La fel stau lucrurile şi în cazul îngrăşatului. Dacă pentru a pune câteva kilograme în plus sunt suficiente câteva săptămâni de excese culinare, cum ar fi în perioada sărbătorilor de iarnă, ca să menţii kilogramele de grăsime e nevoie de un aport caloric mare în fiecare zi care va urma. Un bărbat supraponderal care cântăreşte 150 de kilograme trebuie să consume zilnic, pentru a-şi menţine greutatea, aproximativ 4500 de calorii, asta însemnând 3 meniuri mari de la fast-food sau chiar şi câteva kilograme din alimente mai curate, precum fructele.

Dacă ai impresia că nu mănânci mai nimic şi totuşi creşti în greutate, sfatul meu este să scrii pe o hârtie tot ce mănânci şi bei, inclusiv ora la care iei fiecare masă şi cantităţile. Vei fi uimit să vezi că de fapt mănânci mult mai mult decât ai fi crezut vreodată! Scăderea şi creşterea în greutate sunt fenomene perfect explicabile prin cantitatea şi calitatea alimentelor pe care le consumă o persoană, prin nimic altceva. Ia chiar acum o foaie de hârtie şi începe să notezi fiecare masă solidă, gustare sau băutură pe care o consumi. Fă asta timp de 7 zile. La finalul săptămânii analizează cu atenţie ce ai scris. Acolo sunt 70% dintre motivele din cauza cărora nu ai corpul pe care ţi-l doreşti. Odată ce ai identificat obiceiurile care nu te lasă să slăbeşti, elimină-le unul câte unul.

Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Video