3 exerciții ușoare pentru brațe tonifiate

Brațele tonifiate mereu vor arăta mai bine decât cele cu pielea lăsată, nu-i așa? Ei bine, află că nici nu e nevoie de un efort prea mare ca să le faci să arate astfel. Iată 3 exerciții ușoare ce îți tonifiază mușchii brațelor:

femeie-gantere

 foto femeie cu gantere via Shutterstock

Ridicări cu gantere

Ai nevoie de două gantere de câte 2 sau 3 kilograme. Dacă nu ai gantere, atunci poți folosi sticle de apă de câte doi litri. Stai în picioare cu picioarele ușor depărtate și cu brațele pe lângă corp. Flexează ușor de tot coatele și ridică ambele brațe până ce ajung paralele cu podeaua, în față. Repetă exercițiul de câte 15 ori, apoi fă pauză.

Exercițiul acesta este bun în special pentru umeri, însă dacă îți arcuiești spatele sau dacă legăni brațele ca să le poți ridica, folosește greutăți mai mici.

Ridicări deasupra capului

Folosește gantere de unul sau două kilograme. Stai în picioare, cu spatele drept și cu mâinile ridicate la nivelul umerilor, cu coatele pe lângă corp. Ridică ambele brațe odată, deasupra capului, ține-le întinse 2-3 secunde, apoi lasă-le iar jos. Repetă acest exercițiu de 8-10 ori, apoi ia o pauză.

Cu exercițiul acesta îți lucrezi umerii, omoplații și bicepșii. Dacă îți simți brațele foarte obosite înainte să termini toate repetările, ia o pauză, apoi continuă. În timpul pauzei, scutură brațele.

Din poziția pentru flotări

Acest exercițiu este mai dificil decât celelalte două, așa că ai grijă atunci când îl faci! Stai în poziția pentru flotări – în mâini și pe vârfurile picioarelor, cu spatele drept și posteriorul la nivel cu tot spatele. În loc să te lași în palme, stai cu acestea pe gantere. Pe rând, ridici câte un braț la nivelul pieptului, apoi îl lași jos. Repetă exercițiul de câte 5 ori pe fiecare parte.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate