3 exerciții care îți subțiaza coapsele

Nu trebuie să mergi neapărat la sală sau la aerobic dacă vrei să ajungi la greutatea mult dorită. Sportul este necesar, e adevărat, dar poți face exercițiile și la tine acasă, pentru că nu ai nevoie de aparate. Iată 5 exerciții care îți subțiază coapsele:

exercitii-fandari

 foto femeie face fandări via Shutterstock

Fandări

Este foarte simplu să faci fandări timp de câteva minute, astfel coapsele tale se vor subția în timp – mai repede sau mai greu, în funcție de câte exerciții faci în fiecare zi. Ca să faci fandările corect trebuie mai întâi să stai dreaptă, cu picioarele ușor depărtate (tălpile să fie pe aceeași linie cu umerii). Stai cu mâinile pe șolduri. Fă un pas mare înainte și îndoaie genunchii, lăsându-te în jos – genunchiul piciorului din față trebuie să facă un unghi de 90 de grade. Stai în această poziție timp de 20-30 de secunde, cu abdomenul și fundul încordate.

Întoarce-te la poziția inițială, apoi fă exercițiul și pe piciorul celălalt. Pentru început poți face doar 15 repetări, însă de fiecare dată când faci, mai adaugă 5 repetări pentru fiecare picior.

Rezemată de perete

Poți face acest exercițiu chiar în timp ce te uiți la televizor. Stai cu spatele la un perete gol, apoi lasă-te ușor în jos. Îndoaie genunchii și îndepărtează picioarele de perete până ce ajungi într-o poziție asemănătoare cu statul pe scaun. Coapsele și gambele trebuie să facă un unghi de 90 de grade.

Este important să stai cu spatele drept și să încordezi abdomenul și mușchii fesieri cât stai în această poziție. Stai cât poți de mult, iar data viitoare când faci exercițiul, propune-ți să stai cu cel puțin 30 de secunde în plus. Repetă de 5 ori, în fiecare zi.

Foarfece

Un alt exercițiu bun ca să-ți subțiezi coapsele este acesta: stai întinsă pe jos cu fața în sus, corpul perfect întins. Ține brațele pe lângă corp și sprijină-te în ele. Ridică picioarele în același timp la aproximativ 45 de grade, apoi mișcă-le repede în direcții diferite (unul în sus în timp ce celălalt coboară și invers), fără să atingi podeaua. Fă 15 repetări prima oară, dar în zilele următoare crește numărul de repetări.

Alte moduri în care poți subția coapsele: alergatul, mersul pe jos, ciclismul.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate